طبس- سرپرستی یزدفردا: فرماندار طبس در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: در برنامه هاي دهه فجر حضور نسل جوان و نوجوان را بايد پررنگ كنيم تا نسل دانش آموز ما که امام و انقلاب ایران را ندیده اند بتوانند با واقعیت های موجود و خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی آنرا درک کنند.

"عزیز بهزادی" خاطرنشان کرد: امسال دهه فجر از حساسيت ويژه اي برخوردار است و با بيداري اسلامي حاكم بر جهان كه نشات گرفته از انقلاب اسلامي است و نيز در پيش بودن يكي از مهم ترين صحنه هاي نظام يعني انتخابات، دشمن همچنان برنامه ريزي مي كند تا مردم و نسل جديد انقلاب را فاصله گرفته از نظام نشان دهد كه حتماً با حضور حماسی مردم در جشن های دهه فجر و نیز انتخابات 90 مايوس خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش طبس از اعزام كاروان دختران دانش آموز با حضور 400 مسافر راهیان نور خبر داد و گفت: طبس در برگزاري اردوي راهيان نور مقام اول استان يزد را به خود اختصاص داده و زيباترين جلوه اين اردوها حضور فرماندار طبس در جمع دانش آموزان اعزامی بود كه مورد توجه ويژه نسل نوجوان و جوان شهرستان قرار گرفت.

"غلامحسین طاهري" افزود: نسل جوان و نوجوان دانش آموز شهرستان طبس در مدل مو، مد لباس، لحن سخن گفتن، نحوه برخورد اجتماعي و رعايت شئون اسلامي و تقيد به مسائل ديني همواره در اردوهاي راهيان نور زبانزد مديران كشوري و استاني بوده اند كه این برتری مديون تيم فرهنگي، پرورشي و آموزشي شهرستان مي باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سال گذشته طرح سباح (آموزش شنا به دانش آموزان) كه از برنامه هاي مورد تاكيد آموزش و پرورش است مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت كه متاسفانه با تعطيلي و نقص تنها استخر شناي سرپوشيده شهرستان اين طرح مهم مسكوت مانده كه مي طلبد فرماندار و دستگاه های ذیربط پيگير رفع اين مشكل باشند.


وی از"عليرضا رحماني" مسئول روابط عمومي مديريت و دبيرخانه شوراي آموزش و پرورش شهرستان طبس در حسن انجام وظايف محوله تقدير كرد.

در پایان این جلسه از پیشکسوتان و اعضای سابق شورای آموزش و پرورش طبس و خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا، فارس، مهر سایت خبری "یزدفردا" و واحد مرکزی خبر و نیز روزنامه های کیهان، قدس، خراسان و سبه منظور کمک در ارتقاء سطح کیفی شورای آموزش و پرورش شهرستان تقدیر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا