طبس- سرپرستی یزدفردا: عضو شورای اسلامی شهر طبس گفت: انتخابات 12 اسفند 1390 قطعاً انتخاباتي است كه مي تواند براي دشمنان و مهره هاي آنان حكم مرگ را داشته باشد و در پی گذشت 33 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، بار دیگر مهر تأئیدی بر حقانیت نظام اسلامی و حمایت قاطع ملت از کشور و آرمانهای والای انقلاب اسلامی باشد.

"محمدحسین معصومی" افزود: حضور كانديداهاي انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، از آن جهت که در خود روحیه خدمت به مردم را دیده اند و با نیت الهی پا به عرصه انتخابات گذاشته اند، جای تقدیر دارد.

مسئول كميسيون بهداشت و درمان شورای اسلامی شهر طبس، ابراز اميدوار کرد که در سايه وحدت و همدلي و بدور از تخريب بتوانيم حضور حداكثري مردم ولايتمدار و عاشق انقلاب را در تمامی حوزه های انتخابيه شاهد باشیم.

نماینده مردم طبس در شورای شهر گفت: دوازدهم اسفند ماه سال جاري نمادی از حضور پرشور وحماسی مردم ایران در پاي صندوق هاي اخذ رأي خواهد شد و بار دیگر در آزمونی خطیر، ملت همیشه سرافراز کشور همچون گذشته سربلند بیرون می آیند.

معصومی خاطرنشان کرد: در سایه وحدت و همدلی و با انتخابی آگاهانه بر اساس خط و مشی روشن مقام عظمای ولایت، با عنایت به استعدادها و منابع و ذخائر سرشار شهرستان طبس، با هماهنگي بيشتر در توسعه و آبادانی این منطقه تلاش خواهیم کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا