كلنگ آغاز به كار عمليات تبادل ميدان امام علي (ع)، بلوار كوثر، ميدان امام حسين (ع) و پل حجاب و همچنين احداث پل زيرگذرميدان امام حسين، طي مراسمي با حضور دكتر پاكنژاد نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي و تني چند از مسئولين استان به زمين زده شد. 

مرتضي شايق شهردار يزد در اين مراسم گفت: ‌شهرداري يزد با بودجه مصوبي در حدود 51 ميليارد تومان براي سال 85، پروژه‌هاي عمراني خود را در قالب 42 پروژه ترافيكي، خدمات شهري، عمران شهري و فضاي سبز آغاز نموده و تا بحال پروژه‌ها برابر با زمان معين شده، پيشرفت داشته است.

وي ادامه داد: پروژه پل زيرگذرميدان امام حسين (ع) جزء تعهدات سال 86 است، كه با دريافت مجوز از سوي شوراي شهر اين پروژه به مناقصه گذاشته شد و شركت جهاد نصر با تخصص و امكانات بالا و نيروهاي متعهد امروز اين عمليات را در طول حدود 5/3 كيلومتر آغاز خواهد كرد.

شايق هزينه برآورد شده پروژه را بالغ بر 5/8 ميليارد تومان عنوان كرد و هدف از اين پروژه را كنترل ترافيك و روانسازي آن و دسترسي آسان به مسيرها برشمرد.

در اين مراسم نماينده مردم يزد در مجلس، رييس و اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد، معاون عمراني استانداري يزد و نماينده شركت جهاد نصر به ايراد سخنراني پرداختند.

گفتني است، در پايان اين مراسم مسئولان حاضر در جلسه از خطوط عمليات صورت گرفته، بازديد كردند
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا