خبرنگار یزد فردا :اعظم السادات میرجلیلی-- عباسعلی رضایی در جمع بازیکنان و کادر مربی گری تیم والیبال پیشگامان کویر ، افزود: قابل تقدیر است که برخی از صاحبان صنعت وتجارت به ورزش بهای بيشتري می دهند و باحمايت هاي مالي خود موجبات دلگرمي مسوولان، روساي هيات ها، مربيان، خانواده ها و به ويژه خود ورزشکاران را فراهم می سازند.

عباسعلی رضایی گفت: گسترش ورزش ، موجب سلامت، نشاط و پويايي جامعه مي شود و روند رو به رشد جامعه اسلامی ایران را سرعت می بخشد.
وی ادامه داد: خوشبختانه گروه پیشگامان کویر با ورود به عرصه ورزش استان یزد وجذب ورزشکاران مستعد و علاقه مند، در توسعه ورزش اين استان گام هاي جدي برداشته است.
رئیس هیئت والیبال استان یزد گفت : تیم والیبال پیشگامان روند رو به رشد و بسیار مطلوبی داشته که قابل تقدیر است .
رضایی افزود: ورزش در سلامتي مردم بسيار موثر است و بايد تلاش شود تا افراد بيشتري به طرف ورزش جلب و جذب شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد گفت: ورزش موجب توانمندتر شدن افراد در جامعه است و اگر خواهان رشد و توسعه ورزش در استان یزد هستيم، بايد بر ميزان فضاهاي ورزشي استان نيز متناسب با ميزان جمعيت، افزوده شود.

وي حمايت همه جانبه مسوولان از ورزش را بسيار حايز اهميت دانست و افزود : مسوولان بايد يقين بدانند که سلامت شهروندان ، موجب سلامت، بالندگي و پويايي جامعه مي شود ومردم یزد نیز بسيار ورزش دوست هستند و همواره حامی ورزش استان یزد بوده و هستند.
در این دیدار که با حضور اصغر حسینی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان ،سید حسن سالاری دبیر هیئت والیبال استان و عباس جعفری مسئول دبیرخانه هیئت والیبال برگزار شد ، عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر و سجادی مدیر عامل باشگاه نیز مواردی را بیان نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا