رئیس پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد از پذیرش 3 دانشجوی مقطع ph.d  دررشته آموزش بهداشت در ترم جدید تحصیلی در این مرکز خبرداد.
دکتر محمد حسن شیخها  ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت:       شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنین در رشته هایی همچون ژنتیک و بیوشیمی نیز در خواست پذیرش دانشجو ph.d  داده است که این مهم در حال بررسی است و در آینده نزدیک اقدام به پذیرش دانشجو در این رشته خواهدنمود.

وی همچنین از پذیرش دانشجوی دکترای داروسازی در این مرکز خبرداد و افزود: این دانشجویان نیز در ترم دوم ( بهمن ماه جاری) مشغول تحصیل می شوند.

دکتر شیخها همچنین از 12 رشته کارشناسی ارشد در ترم جدید سال تحصیلی خبرداد و گفت: شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد در سالجاری 5 رشته کارشناسی ارشد نیز پذیرش نموده است که در مجموع 12 رشته کارشناسی ارشد در ترم جدید مشغول تحصیل خواهند شد.

وی از تجهیز آزمایشگاه داروسازی ، پلی کلینیک دندانپزشکی  و آزمایشگاه داروسازی این مرکز خبرداد و عنوان داشت: کتابخانه این مرکز نیز مجهز به آخرین کتب تالیفی و به روز دنیا به شکل تمام دیجیتالی مشغول ارائه خدمات به دانشحویان است.

وی ضمن اشاره به فعالیت کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهارامیدواری کرد: دانشجویان اولین دوره کارشناسی ارشد این مرکز در حال اتمام مقطع تحصیلی خود می باشند بنابراین انتظار داریم شاهد افزایش چشمگیرمقالات دانشجویان در ISI  و سایت های معتبر دنیا باشیم.

دکتر شیخها در پایان از اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در زمینه ترویج فرهنگ قرآن و نماز در این دانشگاه خبرداد و تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه همچنین به جز فعالیت های فرهنگی در زمینه برنامه های ورزشی از جمله مسابقات شنا خوش درخشیدند و مقامات دوم و سوم در رشته شنا را کسب نمودند.
   
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا