مطهری:

اعتقادی به وحدت بین اصولگرایان ندارم

اصول جبهه پایداری با اصولگرایان یکی نیست


اگر نام کسی در هر دو لیست جبهه متحد و پایداری وجود داشته باشد ، شاید بتوان گفت یک شائبه از نفاق در او وجود دارد


علی مطهری نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال etedaal.ir ، گفت: شخصا اعتقادی به وحدت بین اصولگرایان ندارم و با توجه به اینکه رقیب سر سختی برای رقابت با اصولگریان نیست ، ضرورتی برای دادن لیست واحدی نمی بینم.


وی افزود: البته فعلا باید صبر کرد و دید که جبهه پایداری چه خواهد کرد؛ لیکن مشی و اصول آنها با اصولگرایان یکی نیست، چون برداشت ها مختلف است و واقعیت این است که برداشت های جبهه پایداری از اصول و مبانی اصولگرایی با نظر اکثر اعضای جبهه متحد اصولگرایی متفاوت است.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: در یک جاهایی اختلاف برداشت در حدی است که حتی امکان حضور یک نفر در هر دو لیست وجود ندارد و اگر نام کسی در هر دو لیست وجود داشته باشد ، شاید بتوان گفت در واقع یک شائبه از نفاق در او وجود دارد.



علی مطهری تصریح کرد: معتقدم اگر قرار است دو لیست داشته باشیم ، جبهه متحد و جبهه پایداری دو لیست کاملا مجزا بدهند ، به طوری که افراد مشترک نداشته باشند ، خیلی به صلاح و ثواب نزدیک تر است.


وی خاطرنشان کرد: جبهه متحد و پایداری در تهران هم دو لیست کاملا مجزا و 30 نفره بدهند ؛ هرچند ممکن است در شکستن آرا تاثیر بگذارد ، اما چون در طرف مقابل رقبای سر سختی وجود ندارد ، مشکلی نیست.


وی در خاتمه گفت: نمی دانم که نام من در لیست اصولگرایان هست یا خیر و تا پایان دی ماه تکلیف مشخص می شود.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا