طبس- سرپرستی یزدفردا:افتتاح قرارگاه سایبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در شهرستان طبس توسط جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگذار کشور، موجی از ترس و وحشت را در اردوگاه رسانه ای دشمنان  ایران اسلامی بوجود آورده است.
 پس از واکنش روزنامه کیهان پاپلینگ چاپ لندن که حضور جمعیت برای فعالیتهای فرهنگی در طبس را سیاست نظام خوانده بود پس از حضور جمعیت در این شهر جهت اجرای فاز 1 طرح شهر نمونه اسلامی، رسانه های خارجی واکنش شدیدتری نسبت به این حضور نشان دادند .
این سفر که با تحلیل از خانواده های شهدا و افتتاح قرارگاه سایبری امام خامنه ای شروع گردید موجی از ترس و وحشت را در اردوگاه رسانه ای دشمنان ملت عظیم الشان ایران اسلامی بوجود آورده است.
تحلیل گران این سایت ها و رسانه ها با فراخوان کارشناسان امنیت سایبری به تحلیل افتتاح قرارگاه سایبری امام خامنه ای (مدظله العالی) پرداخته و گمانه زنی های متفاوتی را در این مورد عنوان کردند.
سایت RFI قرارگاه سایبری امام خامنه ای را مرکز فرماندهی جنگ سایبری عنوان کرده و بودجه ای را که برای کنترل های رادیویی هزینه می شود را 900 میلیارد تومان بیان کردند.
سایتهای کلمه –BBC- و بالاترین سایت رادیو فرانسه نیز گزارشهای غیر واقع بیانیه ای از افتتاح قرارگاه سایبری امام خامنه ای را مخابره کردند.
سایت کلمه بابیان اینکه در ایران مشکلات اینترنت روز به روز افزایش پیدا می کند سوال اصلی خود را به نحوه دسترسی جمعیت به دنیای مجازی و افتتاح قرارگاه های سایبری اختصاص داد.
شایان ذکر است افتتاح قرارگاه سایبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در رسانه ها و سایتهای داخلی نیز بازتاب داشته و موجی از خوشحالی و امید را در پی داشته است . سایت چمران نیوز هدف از راه اندازی این قرار گاه را رصد شبکه های ماهواره ای و پیگیری مطالبات اجتماعی و سیاسی عنوان کرده است .
قرار گاه سایبری امام خامنه ای (مدظله العالی) توسط جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگرنواندیش خدمتگزار و برای رصدهای فرهنگی و اجتماعی بررسی تغییرات فرهنگی راه اندازی شد و هم اکنون در حوزه رصد برنامه های سیاسی شبکه های ماهواره ای – رصد شبکه های فارسی زبان فرهنگی – اجتماعی فعالیت می نمایند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا