مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد:

تکمیل 563 واحد مسکونی مددجویی تا پایان سالجاری تحقق می یابد

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: تعداد 563 واحد مسکونی از تعهدات سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به استان با 95 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال تکمیل و به مددجویان تحت حمایت واگذار می گردد .

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، " مهندس سید رضا لاله زاری" ضمن بیان این خبر افزود: تاکنون مبلغی بالغ بر 60 میلیارد ریال جهت احداث این منازل مسکونی هزینه شده است و با صرف 2 میلیارد و 157 میلیون ریال این واحد ها تکمیل و تا پایان سالجاری به مددجویان فاقد مسکن واگذارخواهد شد.

وی همچنین از ادامه تکمیل 207 واحد مسکونی مربوط به تعهدات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد و تصریح کرد:جهت احداث واحد های مذکور نیز تاکنون مبلغ 15 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است و 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با اختصاص مبلغ 8 میلیارد ریال تکمیل و به مددجویان تحت حمایت واگذار می شود.

وی یاد آور شد: احداث کانون فرهنگی در شهرستانهای میبد و خاتم نیز 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال جهت احداث این کانونها اختصاص یافته است که در حال حاضر مبلغ 4 میلیارد و 100 میلیون ریال آن هزینه گردیده است.

وی بیان داشت: در 9 ماهه سالجاری در زمینه احداث فضای جانبی منازل مددجویی شامل حصار کشی ، حمام و سرویس های بهداشتی ، کمک به تکمیل و بهسازی منازل مددجویان ساکن روستا ها نیز مبلغی بالغ بریک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا