محمد رضا تابش هنگام ثبت نام: آبرویی دارم که آنرا نیز به پای مردم می ریزم- مجلس نهم:200


"محمد رضا تابش" نماینده سه دوره متوالی مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، عصر پنجشنبه مورخ 8 آذرماه 90 با حضور در محل فرمانداری اردکان جهت شرکت در رقابتهای انتخاباتی آتی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.


"تابش" ابتدا با حضور بر مزار شهدای گلگون کفن دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اردکان و قرائت فاتحه بر آرامگاه حضرت آیت الله خاتمی(ره) از روان جاودان این بزرگواران برای تداوم مسیر خدمت رسانی به مردم استعانت جست. وی که مورد استقبال جمع کثیری از اقشار مختلف مردم اردکان قرار گرفته بود، به همراه جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کسبه و بازاریان، ورزشکاران و اهالی فرهنگ و قلم شهرستان، جهت ثبت نام به فرمانداری این شهرستان مراجعه نمود.


"محمد رضا تابش" هنگام تحویل مدارک خود برای ثبت نام گفت: " کمترین چیزی که دارم آبرویی است که آنرا به پای مردم میریزم و در راه اعتلای انقلاب اسلامی و پیشرفت و تعالی اردکان عزیز صرف می کنم."


وی در ادامه با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در محل ثبت نام عنوان کرد:"با اجازه شما من مدارک را تقدیم می کنم و کار را به خداوند تبارک و تعالی واگذار مینمایم و انشاءا... رای و نظر مردم بر هر که قرار گرفت او نماینده منتخب مردم خواهد بود."


نماینده دوره های ششم، هفتم و هشتم مردم اردکان در مجلس افزود: "در اردکان کارهای بسیار خوبی انجام شده و ان شاء ا.. این مسیر ترقی و تعالی و بالندگی ادامه پیدا کند و ایران اسلامی نیز سرفراز بماند و از گزند دشمنان به دور باشد. "


گفتنی است این صحبتها با استقبال مردم حاضر روبرو شد به نحوی که بارها از سوی حضار در تایید صحبتهای "تابش" صلوات ختم گردید.


وی پس از ثبت نام در مصاحبه ای با واحد مرکزی خبر گفت: "شرایط حساس و خطیری که کشور در آن قرار گرفته، باعث شد که من علیرغم دل نگرانی ها و دغدغه های بسیار زیادی که دارم و بخصوص در این یکی دو ماه اخیر به کلی ذهنم را مشغول کرده بود، در عرصه انتخابات حضور پیدا کنم."


تابش افزود: "به قول شهید رجایی ما یک آبرو داریم که آنرا از این نظام و مردم وام گرفته ایم و در راه آنها نیز صرف خواهیم نمود."


نماینده مردم اردکان ادامه داد: مردم ما برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن، از بذل جان و مال خود دریغ نکردند و در سایه تلاش و از خودگذشتگی های آنها بود که این انقلاب مستقر شد و در مواجهه با دشمنان به پیروزی دست یافت و راه پرافتخار عزت و بالندگی را طی نمود. همه اینها باعث می شود که در عرصه انتخابات که تجلی مشارکت مردم است و برای کشور ما که در مواجهه با ترفندهای دشمنان قرار دارد،حضور مردم در خنثی سازی توطئه ها بسیار تاثیرگذار باشد ."


دبیر کل فراکسیون خط امام (ره) مجلس در ادامه گفت: "من هم علیرغم دل نگرانیها،دغدغه ها، ناروائیها، کژیها و نارسائیهایی که در امور کشور وجود دارد ،به خاطر دلبستگی به نظام و باور به ملت و تلاش برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور،پاسداری از مدنیت و اصلاح طلبی و پیشبرد امور کشور با روشهای عقلانی و عالمانه و جلوگیری از کج رویها و بدعتها که انقلاب اسلامی و متاسفانه در مواردی اصل دین را به چالش کشیده و بازگرداندن امور به مدارا و خردگرایی و جلوگیری از خشونت و تنش در جامعه و تکیه بر توان علمی اصحاب اندیشه و صاحبان تجربه، در این رقابتها حضور یافتم، هر چند شرایط عمومی کشور به نحوی پیش نرفت که زمینه حضور همه شخصیت های دلبسته به نظام برای حضور در انتخابات فراهم شود"


وی گفت: صد البته هیچ یک از این مسائل نباید باعث شود که ما نسبت به اصل انقلاب و عظمت اسلام و انقلاب اسلامی بی توجه باشیم و از بذل آبرویمان نبز نباید دریغ کنیم تا انقلاب اسلامی استوار بماند و در موقعیت خطیر فعلی ، راه و دریچه ای نو که به جهان گشوده را وسعت بخشیم و این راه پرافتخار تداوم پیدا کند."


"تابش" در بخش دیگری از سخنان خود در تشریح موقعیت اردکان در سالهای اخیر گفت:در سالهای اخیر کارها و فعالیتها و اقدامات بسیار خوبی در اردکان اتفاق افتاده که این شهرستان را به یک آوردگاه و نماد تلاش و فعالیت تبدیل کرده است.این اقدامات، باید تکمیل شود و کارها به سرانجام برسد."


"محمد رضا تابش" با توجه به اصرار شهروندان اردکانی مبنی بر حضور او در رقابتهای انتخاباتی این دوره افزود: " اصرار بسیار بسیار زیاد همشهریان پرافتخار و عزیزم از همه اقشار مختلف اعم از ایثارگران،خانواده معززشهدا، فرهنگیان، کارگران، کشاورزان، زنان، جوانان، اصحاب علم و فرهنگ و اندیشه و صاحب منصبان اردکانی خارج از شهرستان باعث شد که نتوانم نسبت به رد خواسته آنها پافشاری کنم و نسبت به آن تمکین کردم و سر تعظیم فرود آوردم تا ان شاء ا.. در سایه همراهی آنها کما اینکه در سه دوره گذشته هم ادامه داشته بتوانیم کارهای بسیار ارزنده و خوبی در شهرستان ، استان و در سطح کشور به منصه ظهور برسانیم و نام اردکان عزیز بر تارک تاریخ بدرخشد و ایران اسلامی ما سرفراز و پاینده بماند و دل مردم با اقدامات خوبی که انجام می شود و جلب رضایت آنها، شاد شود که اگر این امر انجام شود،حتما رضایت حضرت حق را در پی خواهد داشت."


وی در پاسخ به سوال خبرنگار واحد مرکزی خبر درخصوص برنامه های خود در این دوره گفت: من در هر دوره با برنامه آمدم و در برنامه هایم تشریح شده که چه اقداماتی را مدنظر قرار دارم. این برنامه ها براساس سند چشم انداز بیست ساله و برنامه های پنج ساله توسعه کشور و سند توسعه استان تدوین شده است. برای تدوین این برنامه ها نیز، از همه صاحبنظران و صاحبان فکر با توجه به پتانسیلها و ظرفیتهایی که در شهرستان و استان وجود دارد استفاده کردم که این استعدادها و قابلیتها شکوفا شود.


" وی اضافه کرد: "برای همه اقداماتی که می شد و می شود در عرصه های اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی و خدمات اجتماعی و عمومی انجام داد که راه توسعه همه جانبه را طی کنیم و ظرفیتهایمان شکوفا شود برنامه ریزی شده. به عنوان مثال در سفر دور سوم هیات دولت به استان،تاسیس دانشگاه اردکان را گنجاندیم که باید برای تحقق آن پیگیری نمود."


وی در ادامه با اشاره به توسعه صنعتی اردکان گفت: "یکی از مواردی که تمام توان خویش را برای تحقق نهایی آن خواهم گذاشت ، اتمام پروژه هایی است که بسترسازی آن انجام شده و باید تکمیل شود که برای مثال می توان به منطقه ویژه فولاد شهرستان اردکان اشاره نمود.


وی تاکید کرد: ما باید توسعه پایدار و همه جانبه را مدنظر قرار دهیم و مهمترین دغدغه فکری و ذهنی من تحقق عدالت در جامعه است. نمی خواهیم شهری داشته باشیم که در آن یک عده در قله ثروت باشند و یک عده در محرومیت کامل . به همین دلیل است که کوشیدیم تا به عنوان مثال با مشارکت خود فرهنگیان عزیز، کارخانه ای راه اندازی شود و خود این عزیزان هم سهامدار باشند و امروز شاهد فعالیت و تولید روزافزون این کارخانه هستیم و این کار باید در خصوص دیگر اقشار جامعه خصوصاً عزیزان تحت پوشش کمیته امداد نیز انجام گیرد که در برنامه آینده قرار دارد و اقدامات لازم در خصوص فراهم کردن مقدمات آن انجام شده است."


تابش افزود: مهمترین دغدغه من باز توزیع درآمد در شهرستان است که باید به نحوی باشد که عدالت مستقر شود و طبقات ضعیف جامعه از مواهب توسعه بهره مند شوند که ان شاء ا.. این مهم انجام شود و تکمیل برنامه هایی که در ابعاد مختلف داریم به انجام برسد . خوشبختانه چشم انداز برنامه ها به صورتی است که می توانیم بگوییم که ان شاءا.. به کمک مردم بار را به سر منزل مقصود خواهیم رساند."


گفتنی است محمد رضا تابش با اصرار فراوان اقشار مختلف مردم اردکان، حاضر به ثبت نام و شرکت در رقابتهای انتخاباتی این دوره شد. این تصمیم ، چهارشنبه شب گذشته در جمع قریب به 200 نفر از اقشار مختلف مردم اردکان و در پی بحث و گفتگوی 4 ساعته با ایشان اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا