با همت پایگاه ام الائمه دانشگاه علوم پزشکی یزد؛ طرح حلقه های صالحین شروع شد.پس از دوجلسه عمومی اولین جلسه سرگروههای طرح حلقه صالحین با همت پایگاه ام الائمه دانشگاه علوم پزشکی یزد اجراشد.


فاطمه چهاروطنی مسئول اجرائی این طرح اظهارداشت: این طرح با هدف تعالی، معنوی توام با رشد ایمان آگاهانه و بصیرت بسیجیان در سطح  استان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی یزد در حال اجرا می باشد.

وی همچنین جذب نیروهای جوان و معرفی برترین های حوزه فرهنگی، اخلاقی و مذهبی را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: این طرح در قالب کلاسهایی به شکل حلقه ای ، چهره به چهره و هفته ای یکبار به مدت یک ساعت برگزارمی شود.

شایان ذکراست، حاج آقا رحیمی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه متبوع در سومین نشست طرح حلقه صالحین به بومی سازی طرح های تحقیقاتی دانشگاهی به ویژه در زمینه های تربیتی، فرهنگی و اخلاقی  تاکید کرد و افزود: اولین بحثی که در این طرح باید کار شود رعایت اخلاق و در کنار آن مباحث علمی است.

وی همچنین به خودسازی و خود جوش بودن  سرگروه های این طرح تاکید و تصریح کرد: طرح حلقه صالحین طرحی مقطعی نیست و بایستی این طرح برای همیشه زنده بماند تا مقدمه ای برای ظهور آقا امام زمان (عج) باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا