دکتر داودی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد در این رابطه به خبرنگار آنا گفت : چهاردهمین همایش سالیانه بتن و زلزله که با موضوع کنفرانس بتن عملکردی و ملزومات مشخصات آن، همسو با توسعه پایدار بر گرفته از دستاوردهای بازسازی شهر بم 5 و 6  دیماه سال 90 به مناسبت هفته ملی ایمنی در برابر زلزله ، در تهران زیر نظر مرکز تحقیقات بتن برگزار شد که تیم های واحد یزد موفق به کسب پنج  مقام ارزشمند شدند .
دکتر داودی ادامه داد: این شاخه از مسابقات با حضور 45 تیم از دانشگاه های سراسر کشور ،برگزار شد که در گرایش سازه محافظ (EPD) معماری و زیبایی)تیم بتن دانشگاه موفق به کسب مقام اول این مسابقات شد، همچنین در گرایش توپ بولینگ بتنی که با حضور 79 تیم برگزار شد، دو تیم واحد یزد موفق به کسب رتبه دوم و سوم این مسابقات شدند .
همچنین در این مسابقات تیم های واحد یزد موفق به کسب مقام دوم استوانه معماری و زیبایی و مقام سوم در استوانه مقاومتی شدند .
http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=43528123.jpg
لازم به ذکر است دو تیم واحد یزد متشکل از آقایان سید شهاب الدین حسینی نیک ، مجتبی زارع زاده ، احسان زحمتکش ، محسن زارع زاده ، مصطفی لطیفی ، حسین حداد زاده ، محمد گل محمدی ، احسان حسن پور و امیر زارع زاده و استاد راهنما دکتر محمد علی دشتی بود .
دکتر داودی در پایان خاطر نشان کرد: تیم های بتن واحد یزد در پرتو تلاش مستمر و جدیت اعضای تیم دانشجویی و        حمایت های مسئولین و اساتید دانش گرا ،تکنوگرا و آینده نگر آن دانشگاه این موفقیت را به دست آورد.
شایان ذکر است تیم بتن دانشجویی واحد یزد با بهره گیری از اساتید و تکیه بر تجربه چند ساله موفقیت پی درپی خود توانسته است در تمامی مسابقات این رشته در سال های اخیر حائز رتبه های برتر در بخش های مختلف شود.  
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا