این کتاب توسط حجت الاسلام والمسلمین مظفر سالاری در 300 صفحه نوشته شده است.

این نویسنده یزدی درباره این رمان گفت: «قایق راندن به اقیانوس» بیش از آن که سفرنامه ای رسمی باشد ، رمانی شاد و طنز آمیز است وبرای فاصله گرفتن از آن چه یادآور سفرنامه های مرسوم است، با زاویه دید سوم شخص به نگارش درآمده است.

وی با بیان این که سعی شده مطالب کتاب ساده ، روان و خواندنی باشد افزود: درکنار گزارش لطیفی از سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به استان، به یزد و یزدی ها، معماری، بزرگان و خاطرات نیز پرداخته شده است .

حجت الاسلام والمسلمین سالاری با اشاره به این که در مجموع یک سال برای پژوهش و نگارش کتاب وقت صرف کرده است ادامه داد: «قایق راندن به اقیانوس» پس از نگارش نیز چندین بارمورد بازنگری، ویرایش و اصلاح قرارگرفته و به همت حوزه هنری استان یزد و انتشارات سوره مهرمنتشر شده است.

وی افزود: این کتاب درکنارهمایش تبیین ابعاد شخصیت فرهنگی، هنری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضورمحسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری کشور، مسئولان، هنرمندان، نویسندگان و قشرهای مختلف مردم  دوشنبه 12 دی ماه سال جاری ساعت 18 درمرکز همایش های شهدای امدادگر هلال احمر یزد رونمایی خواهد شد.

رمان « نیمه شبی در حله» و کتاب درون مایه ها و دست مایه های نمایشی در قران از دیگر آثار این نویسنده است.  کتاب درون مایه ها و دست مایه های نمایشی در قران اثری پژوهشی است که به  سفارش حوزه هنری تهیه شده و در نمایشگاه کتاب سال 90 اوقاف وامورخیریه به عنوان اثر ممتاز در پژوهش برگزیده شده است.

این نویسنده توانا در حال نگارش دایرة المعارف قرانی ویژه نوجوانان به  صورت الفبایی است که در 10 جلد تهیه می شود و هم اکنون جلد یک و دو آن از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در دست انتشار است.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا