نشست مشترک نهاد های حمایتی در کمیته امداد میبد برگزار شد 

پیرو مصوبه جلسه شورای حمایتی و توانمند سازی شهرستان در خصوص تشکیل انجمن حمایت از بیماران نیازمند، نشست مشترک نهاد های حمایتی در کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، در این نشست "غلامرضا فلاح" مدیر کمیته امداد شهرستان میبد اظهار داشت: پیرو مصوبه جلسه شورای حمایتی و توانمند سازی شهرستان و تاکید آیت الله اعرافی امام جمعه میبد در این خصوص ، انجمن حمایت از بیماران نیازمند در میبد تشکیل می شود.

غلامرضا فلاح با اشاره به هدفمندکردن کمکهای خیرین نوع دوست بیان کرد: اهداف اصلی تشکیل این انجمن مساعدت مالی به بیماران بی بضاعت و نیازمند می باشد که منابع مالی آنها از کمکهای خیرین عرصه صنعت و سلامت تامین می شود.

وی خواستار همکاری مسولین شهرستان در این زمینه شد تا این انجمن تحقق پیدا کند و پدیده شوم فقر در سطح شهرستان کمتر دیده شود.

فلاح با اشاره به ایجاد بانک اطلاعات خیرین تصریح کرد: با جمع آوری اطلاعات خیرین عرصه سلامت و سایر خیرین ، بانک اطلاعات خیرین در شهرستان ایجاد می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد تصریح کرد: این انجمن حالت فراسازمانی خواهد داشت و از نیروهای بازنشسته که روحیه امداد گری دارند به عنوان اعضای اجرایی در انجمن استفاده می شود.

لازم به ذکر است تهیه بانک اطلاعات بیماران بی بضاعت ، تنظیم پیش نویس اساسنامه ، مشاوره مالی و مشاوره بیماران، تدوین اساسنامه، مشخص شدن اعضای هیئت مدیره و اعضای خیر، اهداف و برنامه ها با اولویت بیماران بی بضاعت ، نگاه ویژه به بیماران پرهزینه، جلوگیری از ادامه فعالیت متکدیان حرفه ای از مصوبات این جلسه می باشد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا