برگزاری نهمین جلسه طرح تجا « توسعه جامع استاندارد » در اداره کل استاندارد استان اصفهان


به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان نهمین جلسه طرح تجا « توسعه جامع استاندارد » با حضور مدیرکل و سایر مسئولین مرتبط در این اداره کل برگزار گردید .


مهندس صالح زاده مدیر کل استاندارد استان اصفهان در این جلسه پیرامون حساسیت بالای سازمان ملی استاندارد و بویژه این اداره کل در اجرای کیفی و دقیق مراحل مختلف این طرح به ایراد سخن پرداخت خواستار اهتمام بیش از پیش و تلاش ایثارگونه همکاران و کارشناسان اداره کل استاندارد در به نتیجه رسانی طرح « تجا » در استان اصفهان گردید .


در همین راستا پیرامون نحوه دقیق استحصال آمار فعالین صنعت در استان بحث و تبادل نظر گردید و مقرر گشت واحدهایی که پس از ابلاغ قانون ارتقاء کیفیت خودرو و سایر کالاهای صنعتی مشمول استاندارد اجباری محصول خود گردیده اند و استاندارد ملی محصول مربوطه نیز موجود و تدوین شده می باشد ، در اولویت بازدید و بازرسی قرار گیرند .


به گفته مدیر کل استاندارد استان اصفهان این اداره کل در مسیر تحقق اهداف طرح تجا نیازمند همکاری آزمایشگاه های همکار مستقر در استان که به تجهیز وسایل سنجش و آزمایشگاهی خود پرداخته اند می باشد و کارشناسان استاندارد ، در همین راستا آماده مشاوره جهت ارائه خدمات به واحد های صنعتی خواهند بود .

مهندس صالح زاده افزود : هرگونه واگذاری امور در سازمان می بایست با شیوه های دقیق ، اصولی ، قانونی و منطقی انجام گرفته و مقوله ی نظارت و کنترل های پس از واگذاری ، همواره ضامن اجرای صحیح و بدون عیب و نقص امور می باشد .


در این جلسه به منظور ایجاد ارتباط با صنعت نساجی و عملیاتی نمودن طرح توسعه جامع استاندارد ، مقرر گشت با قید فوریت همایشی با حضور فعالین حوزه ی نساجی ، نخ ، فرش و پارچه بافی در شهرستان اصفهان و کاشان برگزار گردد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا