ثبت اطلاعات 25 هزار كارآموز و 450 مربي يزدي در پورتال 9 دي


به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد با اشاره به پاسداشت حضور پرشور مردم روز نهم دي ماه 1388 و تجدید میثاق با ولایت فقیه در راستاي نامگذاري بانك اطلاعاتي كارآموزان فني و حرفه اي گفت : اطلاعات نزديك به 25 هزار كارآموز در بانك اطلاعاتي كارآموزان فني و حرفه اي با عنوان پورتال 9 دي ثبت شده است كه از اين تعداد 13 هزار و 950 كارآموز در بخش دولتي و بيش از 11 هزار كارآموز در بخش آموزشگاه هاي آزاد هستند .


حبيب الله كارگر ادامه داد : در بخش دولتي ، اطلاعات 6 هزار و 400 نفر مرد و 7 هزار و 450 نفر زن و يك صد نفر به صورت مشترك در اين پورتال ثبت شده است .


وي تعداد مربياني كه اطلاعات آنها در بانك اطلاعاتي مورد نظر به ثبت رسيده است را بيش از 446 مربي اعلام كرد كه 60 نفر از اين مربيان به صورت رسمي در مراكز آموزش فني و حرفه اي فعاليت دارند .


مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان عنوان كرد : بيش از يك هزار و 450 دوره آموزشي توسط مراكز آموزشي استان يزد در پورتال ثبت شده كه تاكنون نزديك به 900 دوره آن اجرايي شده است .


حبيب الله كارگر با بيان اينكه تمام مراكز آموزشي فني و حرفه اي استان اقدام به ثبت اطلاعات كارآموزان خود در بانك اطلاعاتي كارآموزان كرده اند ابراز كرد : مركز شماره سه خواهران يزد با ثبت 2 هزار و 193 نفر – دوره ، 369 هزار و 720 نفر – ساعت و 151 دوره آموزشي رتبه نخست را در بين مراكز در اين خصوص كسب كرده است .


وي در ادامه گفت : مركز آموزش شهرستان صدوق با ثبت اطلاعات يك هزار و 789 نفر – دوره ، 359 هزار و 700 نفر – ساعت و 171 دوره رتبه دوم استان و مركز آموزش شماره يك يزد با ثبت اطلاعات يك هزار و 743 نفر – دوره ، 385 هزار و 308 نفر – ساعت و 242 دوره آموزشي رتبه سوم استان را در زمينه ثبت اطلاعات كارآموزان به دست آورده اند .


كارگر در پايان يادآور شد : هدف از راه اندازی بانك اطلاعاتي كارآموزان فني و حرفه اي یکپارچه سازی اطلاعات مربیان و کارآموزان در سیستم آموزش وآزمون ودسترسی آسان به اطلاعات مربیان وکارآموزان است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا