ارائه سه طرح پیشنهادی کانون دارلشفاء زارچ

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری دارالشفاء زارچ با اشاره به ارسال سه طرح پیشنهادی به دبیرخانه کانون مساجد یزد، گفت: ایده برگزاری مسابقه مشق انقلاب و یادواره شعارهای انقلابی به همراه این سه طرح پیشنهادی برای جرا در سطح کانون های فرهنگ مساجد کشور ارسال شده است.

محمد ابراهیم آسایش افزود: این طرح ها به ایده خلاصه نشده است بلکه در دوره های گذشته در سطح کانون های فرهنگی هنری بخش زارچ اجرا شده و این موضوع از وجوه تمایز و برجسته این طرح ها به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح ها شامل تشکیل شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان ها، اجرای طرح کتاب خوانی دوست من کتاب و طرح تعامل کانون های فرهنگی هنری فعال کشور است که پیش از این در سطح کانون های مساج بخش زارچ اجرا شده است.

آسایش با بیان اینکه این طرح ها همزمان با اعلام فراخوان ارسال طرح های پیشنهادی به دبیرخانه کانون مساجد استان یزد ارسال شده است افزود: طرح های ارائه شده در قالب های مصوب بوده و گزارشی کاملی از نحوه وشیوه اجرای آن به همراه طرح ها است.

گفتنی است، كانون فرهنگی هنری دارالشفا در سال 1388تأسيس شده و با برنامه‌ريزی و اجرای طرح‌های ناب و ابتكاری فرهنگی ــ قرآنی توانسته به‌عنوان يكی از كانون‌های فعال در سال 1388 و 1389 در استان يزد معرفی شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا