به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان يزد؛ رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان مهريز در خصوص فعاليت بخش خصوصي در ارائه آموزش هاي مهارتي و فني و حرفه اي در اين شهرستان از آموزش 845 نفر در آموزشگاه هاي آزاد مهريز خبر داد و گفت : در حال حاضر شهرستان مهريز داراي 18 آموزشگاه آزاد است كه از اين تعداد 10 آموزشگاه در زمينه آموزش هاي فناوري اطلاعات ، مراقبت و زيبايي و خياطي فعال است .

ابوالقاسم هاشمي با اعلام فعاليت 22 مربي و 12 مدير در اين آموزشگاه ها ، 6 آموزشگاه را غير فعال و 2 آموزشگاه را نيز در حال مرخصي عنوان كرد .

وي بيان كرد : در 9 ماهه نخست سال جاري 20 دوره آموزشي براي 344 نفر از خواهران و 12 دوره ويژه 501 نفر از  برادران برگزار شده است .

هاشمي آموزش صورت گرفته در آموزشگاه هاي آزاد اين شهرستان را 71 هزار و 474 نفر – ساعت در بخش خواهران و 24 هزار و 304 نفر – ساعت در بخش برادران اعلام كرد و افزود : تاكنون براي 110 نفر از خواهران و 322 نفر از برادران گواهينامه مهارت صادر شده است .

وي در پايان ابراز كرد : از ابتداي سال تاكنون 48 مورد بازرسي از مؤسسات و آموزشگاه هاي فني و حرفه اي آزاد شهرستان مهريز صورت گرفته است .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا