نخستین مراسم سالگرد شهادت سردار احمد کاظمی فرمانده فقید نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان این نیرو که در سانحه هوایی به شهادت رسیدند, در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد .

در این مراسم که با حضور گسترده همرزمان , جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای هوایی و زمینی سپاه‌, فرمانده نیروی زمینی سپاه و خانواده های شهدا برگزار شد , سخنرانان با ذکر خاطرات و رشادتهای شهید احمدکاظمی و دیگر همرزمان شهید وی , به مرثیه سرایی پرداختند.
 


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه با تجلیل از مقام شامخ شهدای عرفه سپاه ویژگی اصلی این شهیدان را ولایت مداری خواند و گفت: تشکیلات و مدیریتی ولایت مدار است که بر قرآن و سنت پای فشاری کند و تمام تلاش باید این باشد که خود را با قرآن و سنت تطبیق دهد .

میر مرشدی با بیان اینکه شهید کاظمی پای در هر مسئولیتی گذاشت نخستین هدفش احیای شعائر دینی و حسینی بود گفت : اگر حاکمیت به سمت عدالت و حق محوری حرکت نکند به هیچوجه پایدار نخواهد ماند.

نوزدهم دیماه 84 یک فروند هواپیمای فالکون حامل فرمانده هان سپاه پاسداران انقلا‌ب اسلا‌می در شمال غربی ایران سقوط کرد .

در همین حال مشاور وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات اعلا‌م کرد : به منظور حفظ و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید احمد کاظمی و همراهان وی تمبر یادبود شهدای عرفه منتشر خواهد شد .
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا