مدیر و مسئول راه اندازی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) یزد از راه ندازی این مرکز درمانی در آینده نزدیک در یزد خبرداد.

مهندس سجودی  ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: این مرکز درمانی از اوایل مرداد ماه جاری با هدف خدمتگزاری و خدمت رسانی بیشتر در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی یزد قرار گرفت.

وی ادامه داد: ساختمان کلینیک ساختمانی است که در سال 1356 به عنوان درمانگاه مورد بهره برداری قرار گرفته و قریب به 35 سال گذشته چندین بار تغییر کاربری داشته و در چند سال اخیر هم تقریبا بلا استفاده بوده است.

سجودی خاطرنشان ساخت: در مردادماه جاری بررسی های فنی و کارشناسی در خصوص بازسازی وبهسازی ساختمان و تاسیسات زیربنایی آن صورت گرفت و کار بازسازی از اوایل شهریور ماه جاری آغاز شد.

وی با اشاره به این مطلب که مساحت تقریبی پلی کلینیک حدود 1 هزار متر مربع است تصریح کرد: در آینده نزدیک با حضور اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی یزد در رشته های مختلف ( نظیر قلب، داخلی، غدد، گوارش، زنان و زایمان، اعصاب و روان، گوش و حلق و بینی ، چشم پزشکیو غیره) مورد بهره برداری قرارخواهدگرفت.

مدیر و مسئول راه اندازی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) یزد عنوان داشت: همچنین در این کلینیک بخش های دندانپزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاه و داروخانه نیز پیش بینی گردیده است. 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا