به ميزباني شركت گاز استان يزد؛

دومين جلسه پيگيري و رسيدگي به تكاليف مجمع عمومي شركتهاي گاز استاني برگزار شد


به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان یزد دومین جلسه پيگيري رفع اشكالات مطروحه در گزارش حسابرسي مستقل و بازرسي قانوني و انجام تكاليف مجمع عمومي در ارتباط با سال مالي 1389 با حضور معاونين مالي و پشتيباني و رؤساي مالي شركتهاي گاز استاني و نمايندگان اعزامي از مديريتهاي ستادي در شهر يزد برگزار گرديد.

عليرضا پيله ور در مراسم افتتاحيه اين جلسه ضمن خير مقدم به شركت كنندگان و تسليت ايام سوگواري حضرت ابا عبدالهم الحسين (علیه السلام) گفت : استان يزد چهارمين استان از نظر وسعت در كشور است و بدليل كويري بودن و کمبود آب داراي مردمان سختكوش می باشد بنابراين شهر يزد را شهر قنات و قنوت و قناعت ناميده اند .

وي ادامه داد شهر يزد به دارالعباده، دارالعلم و شهر بادگيرها نيز معروف است و دارای عالمان بزرگي همچون آيت ا... حائري يزدي ، محمدتقي بافقي ، سيد محمدكاظم طباطبايي ، آيت الله خاتمي و آيت ا... صدوقي بوده است .

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=42980_1132.jpg

مدير عامل شركت گاز استان يزد در ارائه گزارش عملكرد اين شركت اظهار داشت استان يزد از 5 خط انتقال گاز تغذيه مي گردد و تاکنون حدود 5 هزار و 200 كيلومتر شبكه اجرا ، 160 هزار انشعاب نصب و 270 هزار مشترك گاز جذب شده و 89 روستا ، 14 شهر و 41 جايگاه CNG نیز از گاز طبيعي بهره مند هستند .

وي با اشاره به سالروز اجراي قانون هدفمند ي يارانه ها گفت: اجراي اين جراحی بزرگ اقتصادي باعث سوق دادن واحدهاي صنعتي و گلخانه ها در استان به گاز طبيعي شد و اين شركت توانست 835 واحد صنعتي عمده و جزء را از ديماه سال گذشته تا پايان آبان ماه سال جاري به شبكه گاز وصل نمايد .

گفتنی است این گردهمایی به مدت 2 روز در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه مورخ 29 و 30 آذر ماه 90 در هتل زنبق يزد برگزار مي گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا