معاون فرماندار بافق :صد در صد امر انتخابات توسط مردم مدیریت می شود.-مجلس نهم:115


معاون فرماندار بافق در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان بافق که در محل فرمانداری بافق برگزار شد ،اظهار داشت: اهميت اين موضوع بركسي پوشيده نيست و شهرستان بافق نيز نشان داده كه در دوره هاي گذشته مردمي فهيم ، انقلابي و ولايت پذير داشته است و حضور مردم در كليه انتخابات چشم گير بوده و انشاءاله در انتخابات اخير هم برگ زرين ديگري نيز در كارنامه بافق رقم زده شود .علیرضا صمدی با توجه به تمهيدات انديشيده شده در بافق گفت: اولويت اول، حضور حداكثري مردم و سلامت انتخابات است و به جد اين قضيه دنبال مي شود .


وی افزود : به مدت 7 روز از تاريخ سوم دی ماه ثبت نام كانديداها را خواهيم داشت و سايت وزارت كشور و همه ظرفيتهاي آي تي در خدمت انتخابات مجلس نهم خواهد بود .


صمدی خاطر نشان کرد:چون دشمنان اسلام و انقلاب دنبال سوءاستفاده و ایجاد تنش در منطقه هستند لذا وزارت کشور ، فرمانداریها و بخشداری ها اصولا دو وظیفه شاخص در انتخابات دارند 1- برقراری امنیت 2- اجرای درست انتخابات و این دو مقوله می بایست همگام با هم به نحو احنست اجرایی گردد .


صمدی گفت:بحث اصلی ما مردم هستند ، مردمند که تعیین کننده سرنوشت خود هستند لذا توجیه مردم و شفاف سازی در خصوص فرآیند انتخابات مجلس در روند روبه جلو انتخابات بسیار مفید می تواند باشد .


وی افزود: شفاف سازي امر انتخابات را روابط عمومی و تبلیغات برعهده داشته و تأكيد امروز بنده این است كه ما اجراکنندگان اين انتخابات هستيم و صد درصد امر انتخابات توسط خود مردم مديريت مي شود .


معاون فرماندار بافق تصريح كرد: تبليغات زود هنگام خلاف قانون است و ما اين بحث را با جديت پيگير خواهيم بود و كانديداهاي مجلس مي بايست نسبت به قانون پايبندتر از ساير اقشار مردم باشند .


وي در ادامه گفت : مردم ما هوشمند هستند و ما هم تخلفات را رصد مي كنيم و با هر كانديدي كه خلاف قانون عمل كند برخورد مي كنيم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا