محمد امامی: روابط عمومی های برگزیده جشنواره روابط عمومی های برتر ایران، همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران دوشنبه نهم آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما معرفی شدند.

به گزارش ستاد خبری هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در این جشنواره 120روابط عمومی با ارسال بیش از هزار و 200 اثر در رشته های پژوهش و افکار سنجی، ارتباط رسانه ای، ارتباط مردمی، ارتباطات درون سازمانی، انتشارات، ارتباط الکترونیکی، تبلیغات و بازاریابی، بخش ویژه، انتخاب بهترین مدیر و کارشناس برتر روابط عمومی به رقابت پرداختند.

علاوه بر این انتخاب ایده برتر و جایزه ویژه خلاقیت و نوآوری نیز در نظرگرفته شده بود که به روابط عمومی هایی که حایز دریافت بالاترین امتیاز ها شدند تعلق گرفت.

آثار ارسالی روابط عمومی ها پس از تفکیک آثار و ثبت مستندات ارایه شده، در دو سطح ملی و استانی از سوی هیئت داوران مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در بخش جایزه برگزیده بهترین پژوهش و در سطح ملی، روابط عمومی بانک توسعه تعاون، روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به ترتیب اول و دوم شدند و روابط عمومی بانک سپه و روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران مشترکا سوم شدند.در سطح استانی نیزرتبه اول به روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق بیستون ،رتبه دوم مشترکا به روابط عمومی شهرداری اراک و روابط عمومی شرکت آبفای استان تهران ورتبه سوم به روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرک های غرب تهران رسید .

دربخش جایزه برگزیده بهترین ارتباط رسانه ای در سطح ملی روابط عمومی بانک سپه رتبه اول ، روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران رتبه دوم و روابط عمومی بانک توسعه تعاون رتبه سوم را کسب کرد.در سطح استانی همین رشته، روابط عمومی شهرداری اهواز رتبه اول، روابط عمومی پالایشگاه نفت اصفهان و روابط عمومی جهاد کشاورزی کرمانشاه مشترکا دوم و روابط عمومی آستان قدس رضوی و روابط عمومی شرکت توزیع برق استان تهران مشترکا سوم شدند.

جایزه برگزیده بهترین ارتباط مردمی در سطح ملی به روابط عمومی شبکه خبر و مقام دوم به روابط عمومی بانک تجارت رسید.در سطح استانی نیز روابط عمومی شهرداری اصفهان مقام اول ، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب منطقه پنج مقام دوم و روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان و روابط عمومی شهرداری رشت مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

جایزه برگزیده بهترین ارتباط درون سازمانی در سطح ملی برگزیده ای نداشت اما در سطح استانی رتبه اول به روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، رتبه دوم به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد و رتبه سوم مشترکا به روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه رسید.

برگزیدگان بهترین ارتباط الکترونیکی در سطح ملی به ترتیب روابط عمومی بانک مسکن ،روابط عمومی صندوق تامین اجتماعی و روابط عمومی بانک پارسیان شدند. در سطح استانی نیز روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون رتبه اول؛ روابط عمومی شهرداری اهواز رتبه دوم و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

جایزه برگزیده بهترین تبلیغات و بازاریابی به ترتیب به روابط عمومی شرکت توانیر، روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار ایران و روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران رسید. در سطح استانی نیز روابط عمومی سازمان راه و ترابری استان مازندران ، روابط عمومی شهرداری اصفهان و روابط عمومی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان اول تا سوم شدند.

جایزه برگزیده بهترین کتاب نیز در سطح ملی به روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران رتبه اول ، روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار ایران مشترکا رتبه دوم و روابط عمومی سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور و روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران مشترکا رتبه سوم رسید.

سطح استانی نیز روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران، روابط عمومی شهرداری کاشان و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس حایز مقام اهای اول تا سوم شدند.

در بخش انتخاب بهترین بروشور در سطح ملی، روابط عمومی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی رتبه اول، روابط عمومی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و روابط عمومی بانک توسعه صادرات مشترکا رتبه دوم، روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار ایران و روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران مشترکا رتبه سوم را کسب کردند. در سطح استانی نیز روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان مقام اول ؛ روابط عمومی شهرداری کاشان مقام دوم و روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی اصفهان و روابط عمومی شرکت پتروشیمی مارون مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در بخش جایزه ویژه در سطح ملی روابط عمومی جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف رتبه نخست را به دست آورد. در سطح استانی نیز روابط عمومی شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران مقام اول، روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مقام دوم و روابط عمومی شرکت گاز استان فارس وروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود مشترکا سوم شدند.

بهترین کارشناسان روابط عمومی در سطح ملی دکتر حسین امامی کارشناس روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، رتبه نخست و مهیار کمانگری رییس اداره تبلیغات موسسه مالی و اعتباری صالحین رتبه دوم را کسب کردند.

در بخش جایزه برگزیده بهترین مدیر روابط عمومی در سطح ملی رتبه نخست به حسن ربیعی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه و رتبه دوم به محسن اشرف پور رییس اداره روابط عمومی و بین الملل بانک توسعه صادرات ایران رسید.

گفتنی است در سطح استانی مدیر برتر روابط عمومی، رتبه نخست را دکتر حمیدرضا بهرامی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، رتبه دوم را سید کمال میرشمسی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و رتبه سوم را مشترکا علی احمدیان مدیر روابط عمومی فرمانداری تفت و محمدرضا بخشعلیزاده مدیر روابط عمومی شرکت انتقال گاز ایران منطقه هشت عملیات انتقال گاز، به دست آوردند.

جایزه خلاقیت و نوآوری نیز به روابط عمومی پست بانک ایران ، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری صالحین، روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت سایپا ، روابط عمومی موسسه فرهنگی آسمانه، روابط عمومی مهدیه تهران، روابط عمومی بانک رفاه و روابط عمومی گروه صنعتي و پژوهشي زر رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا