با حضور دکتر جاسبی و مدیران استان و همزمان با افتتاح 22000 مترمربع فضای دانشگاهی در دانشگاه آزاد نشست مشترک خانواده دانشگاه آزاد برگزارشد

یزدفردا :دکتر مسلمین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد : دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در کلیه مقاطع مشغول به کار است

همزمان با افتتاح 22000 مترمربع فضای اموزشی، اداری، فرهنگی و ورزشی دانشگاههای آزاد اسلامی واحد یزد، نشست مشترک خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در سالن اجتماعات ساختمان تحصیلات تکمیلی واحد یزد با حضور دکتر جاسبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر نورا رئیس منطقه 7، دکتر آل طه دبیر منطقه، دکتر تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شوراس اسلامی،  دشتی معاون سیاسی امنیتی استانداری، دانشجویان، اساتید، همکاران و هیأت رئیسه واحد یزد برگزار گردید.

دکتر مسلمین رئیس واحد یزد ضمن ادای احترام به بنیان گذار جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، مقدم مدعوین در این جلسه را گرامی داشت و گفت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در سال 1361 به دستور رییس  دانشگاه با هدیه پر خیر و برکت امام راحل(ره) به دست مرحوم دکتر علی سلطانی تأسیس شد و هم اکنون با گذشت 29 سال از عمر این واحد خدای را شاکریم که این دانشگاه با داشتن 9000 دانشجوی فعال در کلیه مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رئیس واحد یزد در ادامه به توفیقات همه جانبه واحد یزد در همه عرصه های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی و ... اشاره نمود و گفت : از لحاظ چاپ مقالات بین المللی واحد یزد رتبه اول در منطقه و ربته ششم در میان تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کسب نموده است. کسب رتبه اول جهان توسط تیم رباتیک دانشگاه نیز نمونه دیگری از این توفیقات است.

دکتر مسلمین همچنین به تأسیس واحد علوم و تحقیقات در یکسال گذشته اشاره نمود و گفت : هم اکنون حدود 2500 دانشجو در 33 رشته در این واحد مشغول به تحصیل هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به افتتاح ساختمان تحصیلات تکمیلی با زیربنای 12312 مترمربع، مجموعه فرهنگی حضرت امام خمینی(ره) با متراژ 6000 مترمربع و مجموعه ورزشی سالن سما با 2300 مترمربع زیربنا گفت : احداث سالن آمفی تئاتر، کتابخانه مرکزی و بیمارستان یکصد تختخوابی در حال طراحی است و امیدواریم به زودی اجرای این سه پروژه را آغاز خواهیم نمود.

 

در مسلمین در ادامه ضمن تشکر از همه همکاران، اساتید و دانشجویان به ارتقاء 1000 امتیازی واحد یزد در سه سال گذشته اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک با حمایت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی این واحد به دانشگاه جامع تبدیل گردد.

 

وی در پایان یاد و خاطره مرحوم دکتر علی سلطانی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد را گرامی داشت و از زحمات ان مرحوم قدردانی نمود.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا