پیام مسوول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز تفت به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی

مسوول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز تفت آغار سال جدید تحصیلی را به دانشجویان این مرکز دانشگاهی تبریک گفته و برای آنان آرزوی موفقیت کرده است.

دکتر اکبر ذوالفقاری به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی در پیامی همچنین ورود دانشجویان جدید الورود به دانشگاه پیام نور مرکز تفت را گرامی داشته و تاکید کرده است تمام تلاش، تعهد و تخصص مجموعه همکاران علمی و اداری این مرکز در راستای تحقق اهداف عالیه دانشگاه پیام نور کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت خالصانه و صادقانه به دانشجویان به کار گرفته خواهد شد.

وی آموزش و پژوهش را محور اصلی توسعه پایدار و علمی کشور دانسته و آورده است ارتقا سطح علمی اساتید عضو هیات علمی و مدعو و همچنین افزایش امکانات و تجهیزا ت آزمایشگاهی و آموزشی از جمله راهکارهای توسعه علمی و پژوهشی است که امید است در سال جدید تحصیلی محقق شود.

مسوول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز تفت در این پیام تلاش، سختکوشی، پیگیری، تحرک، پویایی، شادابی و نشاط را لازمه توسعه علمی، اختراعات و اکتشافات دانسته و تصریح کرده است بی شک با تلاش مجموعه همکاران مرکز تفت این مهم نیز تحقق می یابد.

دکتر اکبر ذوالفقاری حضور بیش از پیش دانشجویان و اعضای هیات علمی در کنفرانسهای ملی و بین المللی را از جمله برنامه های این مرکز دانشگاهی در سال جدید تحصیلی اعلام و اظهار امیدواری کرد دانشگاه پیام نور مرکز تفت بتواند در سال جدید تحصیلی میزبان چندین کنفرانس علمی و همایش فرهنگی و اجتماعی در سطوح ملی و بین المللی باشد.

وی در پایان همراهی، همکاری، همدلی و هماهنگی برای تحقق اهداف پیش بینی شده را ضروری دانسته و از تمام دوستان دانشجو، همکاران علمی و اداری خود دعوت کرده است این مرکز دانشگاهی را برای غنی سازی برنامه های سال جدید تحصیلی یاری دهند.

من الله توفیق

اکبر ذوالفقاری

مسوول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز تفت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا