یزدفردا :فرماندار یزد:جشنواره رضوی ، یکی از مهم ترین جشنواره های فرهنگی ـ مذهبی در سطح کشور است


به گزارش  یزدفردا  ، عزیزالله سیفی فرماندار با تأکید بر گسترش سیره و روش امام رضا (ع) در زندگی مردم خواستار هر چه با شکوه تر برگزارشدن جشنواره خوشنویسی رضوی شد.


عزیزالله سیفی با بیان اینکه جشنواره رضوی یکی از فراگیرترین و مهم ترین جشنواره در سطح کشور است افزود باید با انجام چنین اقداماتی سیره و روش ائمه معصومین به خصوص امام رضا(ع) را در بین مردم جامعه نهادینه کنیم.


فرماندار یزد گفت: همه ساله همزمان با تولد حضرت علی بن موسی الرضا(ع)- و کریمه اهل بیت -حضرت فاطمه معصومه(س)- و همزمان با دهه کرامت این جشنواره در سطح کشور و همچنین در بخش خوشنویسی در یزد برگزار می شود.


وی در ادامه همچنین با اشاره به اینکه از مهمترین اهداف این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا(ع) می باشد خاطر نشان کرد جشنواره خوشنویسی رضوی می تواند شاخص مهمی در رشد و اعتلا و ترویج هنر خوشنویسی فرهنگی و دینی در سطح جامعه باشد که می توان از این طریق بسترهای لازم برای پرورش افراد نخبه در فعالیتهای فرهنگی و دینی را فراهم کرد.


سیفی در پایان با تشکر از کلیه کسانی که در این جشنواره با تمام تلاش به فعالیت می پردازند تصریح کرد انشاءاله نهمین جشنواره خوشنویسی رضوی در یزد بتواند تأثیر مهمی در جهت ترویج فرهنگ مذهبی در سطح استان و شهرستان یزد داشته باشد.

روابط عمومی فرمانداری یزد


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا