یحیی زاده خبرداد:هفته آینده برگزار می‌شود

نشست کمیته ورزش مجلس با عباسی درمورد دغدغه‌های حوزه جوانان

یزدفردا :رئیس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلساتی با وزیر ورزش و جوانان برای رفع دغدغه‌های مربوط به حوزه جوانان خبر داد.

"سید جلال یحیی‌زاده فیروزآباد" در رابطه عملکرد وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان تصریح کرد: این وزارتخانه، وزارتخانه‌ای تازه تاسیس است و نمی‌توان در رابطه با عملکرد آن و وزیرش به این زودی اظهار نظر کرد.


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: آنطوری که در برنامه‌های وی مشاهده شده بود به حوزه جوانان نیز توجه زیادی داشت و به نظر می‌رسد در چارت سازمانی وزارتخانه نیز از این مساله غافل نبوده است.


وی افزود: وی افرادی را با سابقه ورزشی وارد پست‌های مدیریت ورزشی کردند و به همین دلیل ما انتظار داریم در حوزه جوانان نیز از افراد با تجربه استفاده کنند، در این صورت شاهد شکوفایی دو عرصه خواهیم بود.


رئیس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه هفته گذشته این کمیته با محمد عباسی گفت: این جلسه برای بیان برخی دغدغه‌ها بخصوص امورمربوط به جوانان بود و برای رفع این دغدغه‌ها این کمیته جلسه‌ دیگری را با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد کرد و در آن جلسه در رابطه با عملکرد ایشان در حوزه مربوط به جوانان بحث و تبادل نظر خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا