آتش سوزی در قهوه خانه سنتی زیر زمینی در اکرم آباد یزد  11 نفر را راهی بیمارستان کرد+گزارش تصویری

یزدفردا :آتش سوزی در قهوه خانه سنتی فاقد مجوز قانونی(زیر زمینی) 11 نفر را راهی بیمارستان کرد

به گزارش یزدفردا :در تاریخ دوازدهم شهریورماه جاری با مراجعه حضوری شهروندان به ایستگاه شماره 7 سازمان آتش نشانی واقع در جنب پارک بزرگ شهر یزد و اعلام وقوع حریق  در قهوه خانه سنتی در زیرزمینی نیمه ساز واقع در خیابان ولیعصر اکرم آبادپرسنل عملیاتی سازمان از ایستگاه های شماره 7 ، 2 و 9 جهت امداد رسانی و اتفاء حریق به محل اعزام شدند .

مامورین زحمتکش و جان برکف سازمان آتش نشانی شهرداری یزد با  ایمن سازی محل  وبکارگیری دستگاه مه پاش و لوله های آبدهی اقدام به اطفاء حریق نموده و سپس با استفاده از دستگاه تنفسی مدار بسته جهت نجات جان مصدومین احتمالی به زیر زمین مملو از دود و غبار واردشده و مصدومین که دچار سوختگی و جراحت شده بودند نجات داده و از محل خارج نمودند .

مصدومین حادثه که یازده نفر بودند  تحویل عوامل اورژانس حاضر درمحل  جهت انتقال به بیمارستان شدند .

سید محمد میرجلیلی مدیر عامل سازمان آتش نشانی یزد در همین رابطه به خبرنگار ما گفت: فعالیت این گونه اماکن غیر مجاز فاقد ایمنی های لازم  است.

وی در ادامه در مورد دلایل این حادثه افزود: متاسفانه در این قهوه خانه جهت تزئینات داخلی از مواد سریع الاشتعال خصوصا گونی و کاغذ استفاده نموده بودند 

مدیر عامل آتش نشانی شهرداری یزد  به شهروندان توصیه نمود : از مراجعه به چنین اماکنی خودداری نموده و در صورت مشاهده فعالیت چنین اماکنی مراتب را سریعاً به مراجع ذیصلاح گزارش نمایند .

وی در پایان با اشاره به مراجعه حضوری جهت اطلاع به آتش نشانی در این مورد خاص اظهار داشت :حضور افراد در مراکز آتش نشانی تنها باعث اتلاف وقت شده و بعضا لطمات جبران ناپذیری را وارد خواهد کرد که امید واریم شهروندان  در صورت بروز هرگونه حریق به جای مراجعه به ایستگاههای سازمان با سامانه 125 تماس حاصل نمایند.

سرویس عکس یزدفردا :

با تشکر از روابط عمومی سازمان آتش نشانی یزد
















  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا