موضع سخنگوی ابومسلم درباره خداداد


سخنگوی باشگاه فرهنگی و ورزشی ابومسلم خراسان گفت:‌ مطالب مطرح شده در برخی سایتهای خبری از قوی حشمت مهاجرانی مبنی تصدی سرمربی گری این تیم توسط خداداد عزیزی به هیچ عنوان صحیح نیست و ما آن را تکذیب می کنیم


بهزاد تیمور پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از سایت ها و خبرگزاری ها به تازگی مطلبی را از قول حشمت مهاجرانی رییس سازمان لیگ و آکادمی فوتبال ابومسلم مطرح کرده بود تحت این عنوان که خداداد عزیزی سرمربی این تیم شده است.


وی بیان کرد: این مطلب کذب محض است و علی حنطه به عنوان سرمربی تیم فوتبال ابومسلم به کار خود ادامه می دهد.


وی در خصوص مسائل مطرح شده در خصوص نام تیم سیاه جامگان ابومسلم پیشرو که به تازگی بعد از خرید امتیاز و انتقال آن به مشهد به فعالیت خود ادامه می دهد، هم گفت:‌ مسوولان و از جمله مسوولین هیات فوتبال استان خراسان رضوی باید به این امر رسیدگی کنند.


وی تاکید کرد: باید به این امر توجه داشت که تنها یک تیم با عنوان تیم فوتبال ابومسلم فعالیت می کند و نباید پسوند نام تیم دیگری به این عنوان مطرح شود.


مسوول روابط عمومی هیات فوتبال خراسان رضوی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود:‌ تیم گلچین رباط کریم بعد از انتقال به مشهد با نام سیاه جامگان به فعالیت خود ادامه می دهد.


حسین فلاحتی افزود: دست اندرکاران این تیم بیان می کنند که تمایل دارند تیم فوق با پسوند کامل و به عنوان سیاه جامگان ابومسلم پیشرو مطرح شود ولی نامی که در عنوان نخست بیان شده و مورد تایید این هیات است، سیاه جامگان می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا