پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ابرکوه با حضور مسئولان شهرستان+ تصویر

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:سالن ورزشی فجر استادیوم شهید پور اکبری ابرکوه در شب پایانی مسابقات جام رمضان شاهد بازی فینال مسابقات فوتسال جام رمضان بین تیم های فوتسال پایگاه مقاومت امام حسین (ع) و کاشی کوثر ابرکوه بود.

در پایان این مسابقه تیم فوتسال کاشی کوثر با یک بازی حساب شده و قابل قبول توانست تیم فوتسال پایگاه امام حسین ع را را با نتیجه 10 بر 2 شکست دهد وقهرمانی این دوره از مسابقات را به نام خود به ثبت برساند.

درشب پایانی این مسابقات شاهد حضور برخی از مسئولان و از جمله فرماندار و امام جمعه شهرستان بودیم که بدون شک این حضور می تواند برای ورزشکاران و مسئولان ورزشی امید بخش باشد.

شایان ذکر است که مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان ابرکوه با حساسیت های بالایی برگزار میگردد و در این ماه مبارک علاقمندان زیادی را به محل برگزاری این مسابقات می کشاند.

در شب پایانی این مسابقات و با حضور فرماندار ، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیأت فوتبال شهرستان از تیم های اول و دوم در رده های سنی بزرگسالان و جوانان با اهداء کاپ وحکم قهرمانی تجلیل شد.

به گفته ابوالفضل قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان با حضور 45 تیم پرشور ترین سال خود را پشت سرگذاشت.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=38283_%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84%20%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا