در آستانه حرکت کاروان پیاده بافق صورت گرفت: دیدار مدیر و اعضای کاروان پیاده امام رضا(ع) بافق با امام جمعه یزد


یزد"علی حسن پور خبرنگار یزدفردا :آیت ا... ناصری فرمودند: 45 سفر با حضرت آیت ا… شهید حاج آقا مصطفی خمینی (ره) پیاده از نجف تا کربلا رفتیم


مدیر و اعضای کاروان پیاده امام رضا(ع) شهرستان بافق در معیت امام جمعه بافق با آیت ا... ناصری امام جمعه یزد دیدار کردند.


در این دیدار که بعد از ظهر روز دوشنبه 6/6/90 در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد ، امام جمعه بافق ضمن گرامیداشت هفته دولت به مجاهدت های آیت ا.. ناصری اشاره کرد و گفت:ایشان مجاهدی نستوه است که مدت دو سال در سرزمین حجاز به خاطر خواندن پیام امام راحل (ره) در زندان بودند .


حجه الاسلام سلیمانی سپس توضیحاتی در رابطه با کاروان زیارتی پیاده بیت الرضا بافق دادند.


سپس آیت ا.. ناصری با اشاره به برنامه های عبادی امام خمینی (ره) در عراق به آداب امام (ره) در زیارت امام علی (ع) و امام حسین (ع) اشاره کرد و اظهار داشت : شما به خاطر عشق و ادب به امام رضا (ع) ، پیاده به مشهد می روید .


امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه امام حسن (ع) از مدینه به مکه پیاده و با حالت خاصی ، چندین بار سفر کرده اند ادامه داد : سعی کنید قدمهایتان را برای خدا و برای رضایت خدا و ولی خدا بردارید.این یک سیره ایست از ائمه معصومین (ع) ، شما قدر این سفر را بدانید و دلهایتان را آکنده با عشق امام رضا (ع) کنید و از خدا بخواهید که یک لحظه از مسیر ولایت دور نمانیم. ایشان با اشاره به عرفان حاج آقا مصطفی خمینی افزود :زمانی که در عراق بودیم ، 45 سفر با حضرت آیت ا.. شهید حاج آقا مصطفی خمینی (ره) پیاده از نجف تا کربلا رفتیم ، زمستانها روز میرفتم ، شب استراحت می کردیم و تابستان ها شب می رفتیم ، روز استراحت می کردیم .


آیت ا... ناصری ادامه داد: حاج آقا مصطفی در شبهای سفر دور از چشم دیگران عبادت می کرد.


در ادامه این دیدار مدیر کاروان زیارتی پیاده امام هشتم (ع) حجه الاسلام طباطبایی گزارشاتی از سفرهای قبلی به ایشان ارائه دادند.
http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=38277_88.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا