طبس – سرپرستی یزدفردا: فعالیتهای رسمی قرآنی وفرهنگی هنری "مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج" عشق آباد درسفر مدیران شهرستان طبس به شهرعشق آباد و با حضور امام جمعه این شهر وفرماندار و مسئولین شهرستان طبس آغازشد.

به گزارش یزدفردا: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق آباد که از خرداد ماه سالجاری فعالیت هایش را دربخش دستگردان ساماندهی نموده است در پنجمین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه عشق آباد ، فرماندار و مسئولین شهرستان طبس و بخش دستگردان رسمأ فعالیت خودرا آغاز نمود. در این مراسم حجةالاسلام علیرضایی - مدیر مسئول این مؤسسه با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجائی و باهنر، به ارائه گزارشی از فعالیتهای "منهاج" از زمان دریافت مجوز تا کنون پرداخت.

علیرضائی خاطرنشان کرد: هم اکنون این مؤسسه دارای 603 نفر قرآن آموز در رشته های حفظ ، روخوانی و روانخوانی و ترجمه و مفاهیم از سنین خردسالی تا بزرگسالی در 28 کلاس درس و تدریس 23 نفر مربی قرآن فعالیت می نماید .

وی از دیگر اقدامات انجام شده را خرید کتابهای آموزشی به تعداد 6000 جلد و با هزینه پنج میلیون تومان و خرید تجهیزات ضروری و همچنین راه اندازی وب سایت ویژه مؤسسه و راه اندازی سامانه پیام کوتاه و همچنین برنامه آموزش غیر حضوری اصلاح قرائت نماز و قرآن بیان نمود .

مدیر موسسه فرهنگی قرآنی منهاج گفت: عدم تامین اعتبارات ضروری مؤسسه و نداشتن منابع مالی و کمبود فضای اداری و آموزشی، جزء مشکلات مهم این مؤسسه می باشد و از مسئولین می خواهم تا این مؤسسه نوپا را یاری و مساعدت نمایند .

در پایان "حجة الاسلام و المسلمین اخلاقی فرد" امام جمعه شهرعشق آباد، ضمن تشکر از حضور مجموعه مدیران شهرستان در بخش دستگردان و در هفته دولت، بر لزوم توجه به مسائل مادی و معنوی از سوی مسئولین تأکید نمود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا