شبكه تلویزیونی مشایی مجوز گرفت

انتخاب گزارش داد:سایت برنا وابسته به سازمان ملی جوانان نوشت:

با تصویب نهایی مجوز آغاز به كار شبكه موسیقی «ایرانیان» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به نظر می رسد كار خواننده های لس آنجلسی كساد شود.

به گزارش برنا، با تصویب نهایی مجوز آغاز به كار شبكه موسیقی «ایرانیان» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به نظر می رسد تریبون دار شدن خواننده های داخلی باعث كساد شدن روز افزون كار خواننده های آن ور آبی و به خصوص لس آنجلسی شود.

این شبكه كه به طور كامل از سوی بخش خصوصی اداره خواهد شد قرار است ویترینی برای ارائه آثار مجاز خواننده های داخلی شود تا هنرمندان داخل كشور بالاخره به آرزوی چندین و چند ساله شان برسند و بتوانند از شبكه ای رسمی و مجاز آثارشان را به مخاطبان داخلی و خارجی معرفی كنند.

«ایرانیان» با وجود كسب مجوز نهایی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرحله پیش تولید برنامه هایش قرار دارد و پیش بینی می شود تا سه ماه آینده بصورت رسمی آغاز به كار كند.

پیش از این نیز شبكه هایی در این زمینه وارد گود رقابت شده بودند كه با به بیراهه رفتن، از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد غیر مجاز اعلام شدند و امید است این شبكه جدید با رعایت چهارچوب های مورد نظر مسئولان به تریبونی بزرگ برای هنرمندان مستعد داخل كشور تبدیل شود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا