برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوهتر از همیشه در بافق


یزدفردا :مردم انقلابی و همیشه در صحنه بافق در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس با حضور در مسیر راهپیمایی همگام با دیگر مسلمانان ایران و جهان باردگر آزادی قدس شریف را فریاد زدند.


مردم انقلابی و همیشه در صحنه بافق با حضور در مسیر از پیش تعیین شده با سردادن شعار های الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده حمایت قاطع خود از مردم مظلوم فلسطین و خشم خود را از رژیم صهیونیسم و آمریکای غاصب اعلام کردند.


براساس این گزارش، در بافق، امام جمعه ، روحانیون و طلاب، مدیران دستگاه های اجرایی، کارکنان ادارات و مسئولان نظامی و انتظامی نیز همگام با قشر های مختلف مردم اعم از پیر و جوان نیز از پایگاه انقلاب (بسیج) تا میعادگاه نمازجمعه راهپیمایی روز قدس را برگزار کردند.


حجت الاسلام سلیمانی، در مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع مردم روزه دار گفت: امروز زمانی که صحبت از یهود می‌شود رژیم غاصب اسرائیل در ذهن افراد تداعی می‌کند و برخی یهود را معادل رژیم صهیونسیتی می‌دانند اما اسرائیل فقط بازیچه ای برای بازی دادن افکار عمومی دنیاست در حالی که پدیده صهیونیست بین المللی تمام مجامع بزرگ دنیا در ادیان مختلف را در دست گرفته است.


امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: موضوع فلسطین، موضوع همه بشریت است و امروز صهیونیست بین المللی علیه همه بشریت گام می زند و تلاش می کند دنیا را برای سطه خود آماده سازد.


خاطرنشان می شود: در پایان مراسم راهپیمایی قطعنامه راهپیمایی روز قدس قرائت شد که شرکت کنندگان با نوای تکبیر بر تایید آن صحه گذاشتند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا