ایستگاه نقاشی «کودکان بیدار» همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در یزد


یزدفردا:سوم شهریورهمزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ایستگاه نقاشی کودک و نوجوان با عنوان «کودکان بیدار» در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در یزد به طرز با شکوهی از سوی حوزه هنری استان یزد برگزار شد.

 مردم مؤمن و ولایتمداریزد همپای همه مسلمانان و آزادگان جهان با حضورگسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با سر دادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، آزادی قدس شریف را فریاد زدند وضمن حمایت ازمقاومت ملت مظلوم فلسطین و قیام وخیزش مسلمانان منطقه، خشم وانزجار خود را ازجنایت های رژیم صهیونیستی و حامیان آن در سرزمین های اشغالی بویژه غزه اعلام کردند.


کودکان یزدی نیزبا شرکت دراین راهپیمایی عظیم، روزهای آرام همراه با شادی وبازی های کودکانه برای همسالان مظلوم خود در فلسطین بویژه برای کودکان غزه و قحطی زدگان سومالی آرزو کردند.


کودکان همچنین با مراجعه با ایستگاه نقاشی «کودکان بیدار» احساسات خود را در رابطه با بیداری اسلامی، مظلومیت فلسطینیان و ددمنشی صهیونیست های غاصب برروی کاغذ نقاشی کردند.


آنان به منظورهمبستگی وحمایت ازکودکان بی پناه فلسطینی، مبارزات، رشادتها ومقاومت آنها دردفاع ازسرزمینشان را به تصویر کشیدند ونفرت وانزجارخود را از رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کردند.


در پایان هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا