یزد فردا - محمد امامی: به گزارش شارا دبیر کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با اعلام این مطلب گفت: کلیه روابط عمومی های وزارتخانه ها سازمان ها موسسات دولتی و غیردولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط  تا پایان شهریورماه 1390 فرصت دارند برای شرکت در سومین دوره انتخاب روابط عمومی های برتر کشوری آثار خود را در چهار بخش ویژه اصلی انتشارات و فعالان روابط عمومی به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مهدی باقریان افزود: آثار جشنواره روابط عمومی های برتر در زیربخش های پژوهش ارتباط رسانه ای ارتباط مردمی ارتباط درون سازمانی ارتباط الکترونیکی تبلیغات و بازاریابی کتاب و بروشور پذیرفته ارزیابی و جایزه اهدا می شود.
وی با اشاره به این موضوع که در بخش فعالان روابط عمومی از
مدیران حامی روابط عمومی مدیران و کارشناسان روابط عمومی قدردانی خواهد شد ادامه داد: برای نخستین بار امسال نشان روابط عمومی جایزه ویژه سال و جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی طراحی شده و به سازمان ها و افرادی تعلق می گیرد که در تولید یک ایده و یا یک عملکرد مدیریتی ایجاد بسترهای حقوقی و ساختارهای تخصصی پاسداری از استانداردهای حرفه ای تکریم شعور و آگاهی مردم و به طور کلی  برای توسعه و اعتلای روابط عمومی کشور فعالیت های مشخص تاثیرگذار و موثری انجام داده باشند.
دبیر کنفرانس روابط عمومی گفت:
انتخاب و معرفی آثار جشنواره توسط گروهی از اساتید صاحب نظران و کارشناسان با تجربه روابط عمومی و ارتباطات صورت خواهد گرفت.
باقریان در پایان تصریح کرد: فقط آثاری در این جشنواره شرکت داده می شوند که در حد فاصل سال 1389 تولید شده باشند.

سایت جشنواره:  http://www.irancpr.ir/fa/?current=page&content=1101

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا