تفت"احمدیان" یزدفردا :امام جمعه تفت در جلسه سند توسعه چشم انداز شهرستان تفت خواستار تهيه اين سند بر اساس الگوي اسلامي شد.


به گزارش یزدفردا ،حجت الاسلام والمسلمين مديح گفت:سند چشم انداز بايد بر اساس الگوي اسلامي باشد و توسعه همه جانبه شهرستان از نظر فرهنگي،ديني و مذهبي را در آن لحاظ نمايند. امام جمعه تفت هم چنين از مسئولان ادارات اين شهرستان خواست مطالعه كافي حوزه فعاليت خود در خصوص سند چشم انداز را داشته باشند.


معاون فرماندار شهرستان تفت هم در اين جلسه با بيان اينكه سند چشم انداز، سند توسعه شهرستان است كه بر اساس اسناد فرادستي همانند طرح آمايش استان،سند چشم انداز 20 ساله كشور و برنامه هاي توسعه تنظيم مي شوداز مشاور اين طرح خواست تا با مطالعه دقيق و در نظر گرفتن مسائل كلي شهرستان در بخش هاي كشاورزي،صنعت،بازرگاني و ... نسبت به تهيه طرح اقدام نمايد. وي هم چنين افزود: هر چه اطلاعات و درخواست هاي مديران ادارات شهرستان دقيق تر و منطقي تر باشد سند چشم انداز علمي تر و اجرايي تر خواهد بود.


در ادامه دكتر حدادزاده مجري طرح نيز درمورد زمان شروع و اتمام پروژه، نحوه تطبيق سیاست های تعیین شده با وضعیت موجود، هماهنگيزیرساخت ها با نوع توسعه شهرستان، توسعه فرهنگ شهرستان، جایگاه اصلی مردم در این سند و شوراهای اصلی مردمی، برمسائل مذهبی، اشتغال، مهاجرت مردم و فرهنگ و ... مطالبي را بيان نمود.


روابط عمومی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا