آغاز عملیات خاکبرداری فاز یک از طرح توسعه ضلع غربی امامزاده عبدا.. (ع) بافق


با اخذ مجوز های لازم عملیات خاکبرداری طرح فاز یک از طرح توسعه ضلع غربی(صحن شهدای) امامزاده عبدا... (ع) بافق آغاز گردید.

 «اصغر فتاحی» مدیر داخلی امامزاده عبدا.. (ع) بافق با خبر آغاز خاکبرداری وساخت مجدد فاز یک طرح توسعه ضلع غربی امامزاده عبدا.. (ع) بافق افزود این طرح به مساحت بیش از 1250 متر مربع و با عمق بیش از 6 متر خاکبرداری می شود.


وی برای انجام خاکبرداری این قسمت از طرح توسعه گفت : بیش از 7500 متر مکعب خاکبرداری این طرح با یک دستگاه بیل مکانیکی و چهار کامیون حمل خاک توسط بخش خصوصی انجام می گیرد.


مدیر داخلی امامزاده عبدا.. (ع) بافق هزینه جاری این عملیات را بیش از چهارصد میلیون ریال عنوان کرد و افزود تمام مخارج این عملیات از در آمد امامزاده عبدا.. (ع) بافق و نذورات مردمی تامین می گردد.


فتاحی افزود :عملیات خاکبرداری این طرح تا اوایل شهریور ماه ادامه می یابد و بعد از شفته ریزی طرح اجرای عملیات ساخت وشناژ بندی سوریس های بهداشتی آن جهت بقعه امامزاده عبدا.. (ع) آغاز می گردد.


وی در پایان اهتمام بیشتر مسئولین بویژه امام جمعه ،فرماندار شهرداری وشورای اسلامی شهر و مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی و دیگرمسئولین و ادارت زیر ربط را وبویژه مردم ولائی شهرستان بافق را در رابطه با اجرای این طرح خواستار شد و گفت اجرای این طرح باعث رونق و شکوفائی در سطح شهرستان خواهد گردید.

روابط عمومی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا