با شناساندن بحث مهدی شناسی، جوانان را از دام فرقه هاي انحرافی حفظ کنیم

یزدفردا:مدیر مسؤول کانون تخصصی عهد استان يزد گفت: با توجه به رواج ادیان نوظهور و انحرافاتی در بحث ظهور امام زمان (عج) بايد مباحث مهدی شناسی و انتظار را بیشتر به جوانان بشناسانیم.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :محمد صمصامی گفت: در سال گذشته توسط كانون فرهنگي هنري عهد، همایش ها و میزگردهای بسياري با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها و سازمان تبلیغات اسلامي در خصوص مهدویت برگزار شد و در بین فصول مختلف و در زمان های با مناسبت و بدون مناسبت خاص مذهبی سعی کردیم سخنرانی، مسابقات و همایش هایی را در این خصوص برگزار كنيم.

وی افزود: در حال حاضر در اکثر دانشگاههاي استان کانون مهدویت را برپا کردیم و با همکاری دانشگاهها اقدامات خوبی در سال گذشته انجام شد.

وی گفت: با توجه به اینکه دانشجویان قشر فرهنگی، فرهیخته و تاثیرگذار جامعه هستند، سعی شده در جهت ترویج فرهنگ انتظار اقداماتی در دانشگاه صورت گیرد و در آینده نیز بیش از پیش به اجرای اين برنامه خواهیم پرداخت.

صمصامي خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل حاشیه ای که در خصوص مسئله ظهور و انتظار ایجاد شده و رو به گسترش است و همچنین بحث ادیان نوظهور باید بیش از پیش به بحث مهدی شناسی و انتظار و شناساندن صحیح آن پرداخت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا