سردار فرهنگدوست خبر داد: ا

 شهادت ۱۵نفر از جانباران بالای ۷۰درصد یزد 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از شهادت ۱۵ نفر از جانبازان بالای ۷۰درصد استان یزد در سال های پس از دفاع مقدس خبر داد.
 سردار محمدمهدی فرهنگدوست، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در جمع جانبازان استان یزد در حسینیه آیت الله خامنه ای، اظهارداشت: در استان یزد 10 هزار و 72 جانباز وجود دارند که از این تعداد 160 نفراز آنان جانباز بالای 70درصد می باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون 15 نفر از جانبازان بالای 70درصد استان یزد به فیض عظیم شهادت نائل شده اند، خاطرنشان کرد: 6هزار و 619 نفر از جانبازان استان یزد زیر 25درصد، 2 هزار و 913 نفر جانباز 25تا 49درصد و 380 نفر جانباز 50 تا 69 درصد می باشند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: 21 نفر از جابازان بالای 70درصد استان یزد نیز قطع نخاعی می باشند،که امروز به مشهد مقدس اعزام شده اند.

سردار فرهنگدوست با بیان اینکه جانبازان بعد از دفاع مقدس سختی ها، درد و رنج های فروانی را متحمل شده اند، خاطرنشان کرد: خانواده های جانبازان با صبر و تحمل مثال زدنی و بدون هیچ گلایه ای مشغول پرستاری از این عزیزان می باشند.
وی با اشاه به صبر، استقامت و از خودگذشتگی بی نظیر جانبازان، اظهارداشت: جانبازان آلام، دردها و رنج های خود را با توسل به اهل بیت و توکل به خداوند متعال تحمل می کنند و صبر و تحمل آنان ستودنی است.

محمدرضا فلاح زاده، استاندر یزد نیز در این مراسم با تقدیر از صبر و استقامت بی نظر جانبازان از برگزاری مراسم تقدیر از جانبازان بالای 70درصد ویلچری در آینده ای نزدیک خبر داد.
وی تاکید کرد: مابقی جانبازان نیز در مراسمی از سوی سپاه پاسداران و بنیاد شهید مورد تجلیل قرار خواهند داد.

منبع:شبستان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا