خیران و بینوایان مازندران در بلاتکلیفی !

شاید به دلیل نبود متولی است که باعث شده در چند روز گذشته درگیری شدیدی بین نگهبان این اداره کل با ناسزاگویی و ضرب و شتم به دو زن یک تصویر زشتی را از سازمانی به رخ بکشد که باید کمک حال بینوایان و مستمندان باشد

با گذشت چند هفته از اعلام کناره گیری محمدزاده از سمت مدیرکلی بهزیستی مازندران، تاکنون جانشینی برای وی در نظر گرفته نشده و این اداره کل همچنان در بلاتکلیفی زجرآوری بسر می برد.

پس از آنکه محمدزاده اعلام کرد که برای ادامه تحصیل قادر به ادامه مدیریت در بهزیستی مازندران نیست بالطبع سازمان بهزیستی می بایست برای این اداره کل سرپرستی انتخاب می کرد که این اقدام تاکنون انجام نشده است .


محمدزاده این روزها پس از اعلام کناره گیری، روزانه یک ساعت در دفتر کار خود حاضر می شود که نظر می رسد متولیان سازمان بهزیستی کشور در تعیین جانشین برای وی ضعیف عمل کرده اند.هر چند شنیده شده گزینه های مختلفی برای این پست در نظر گرفته شده اما در این میان سه گزینه، بیشتر بر سر زبان هاست .


"صالح طبری" مدیرکل خدمات درمانی اهل بهشهر ، "گلچوبی" معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اهل بابل و "پهلوانیان" رییس اداره مشارکت اداره کل بهزیستی اهل سمنان برای مدیرکلی در نظر گرفته شده و برای مصاحبه نیز فرا خوانده شده اند.


هر چند فعالیت اکثر سازمان ها در ماه مبارک رمضان کاهش چشمگیری می یابد، اما فعالیت سازمان بهزیستی چند برابر شده که ضرورت تعیین متولی بهزیستی در مازندران بیش از گذشته احساس می شود .


این سازمان همه ساله در ماه مبارک رمضان برنامه "ضیافت رمضان" را برگزار می کند که کمک بزرگی به خانواده های نیازمند است چرا که خیرین، در این ماه انگیزش زیادی برای کمک و یاری به مستمندان پیدا می کنند .


از طرفی در تیر و مرداد این اداره کل باید با دستگاههای دیگر موافقت نامه های بودجه ای و اعتبارتی تنظیم و به امضاء برساند .


از طرف دیگر این شیوه مرسومی نیست مدیری که خود کنار رفته و انگیزه برای ادامه خدمت در آن سازمان را ندارد،نگه دارند. شاید به دلیل نبود متولی است که باعث شده در چند روز گذشته درگیری شدیدی بین نگهبان این اداره کل با ناسزاگویی و ضرب و شتم به دو زن یک تصویر زشتی را از سازمانی به رخ بکشد که باید کمک حال بینوایان و مستمندان باشد.


استاندار مازندران و دیگر متولیان این امر،کمک کنند تا هر چه زودتر در این مورد تعیین تکلیف شود . ساده ترین راه حل این است که تا تعیین مدیر کل، حداقل برای احیای انگیزه همکاران در این سازمان، سرپرستی تعیین و معرفی گردد.

 

منبع:  دریا نیوز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا