محمد ابراهیم آسایش، مدیر مسئول کانون دارالشفاء زارچ با تاکید بر ارتقای سطح فعالیت های هنری در مساجد گفت: دوره آموزشی عکاسی و کار با دوربین های دیجیتال خانگی به صورت رایگان در سه جلسه ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

وی ارتقای توانمندی ها و غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، توجه به فعالیت های هنری و ثبت جلوه های هنر فاخر ایرانی اسلامی مساجد را از جمله اهداف برگزاری این دوره های آموزشی ذکر کرد.

مدیر مسئول کانون دارالشفاء زارچ با اشاره به اینکه تدریس این دوره آموزشی بر عهده استاد ابوترابی بوده است، افزود: دوره های آموزشی در نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی زارچ با حضور 50 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

مدیر مسئول کانون دارلشفاء زارچ با اشاره به برگزاری دوره های آموزش وبلاگ نویسی و عکاسی در این کانون، خاطرنشان کرد: توجه به بعد هنری در مساجد و کانون های فرهنگی هنری از تاکیدات مسئولان بوده و این کانون با شناسایی دوره های کاربردی و مورد نیاز اعضای کانون ها برنامه های اموزشی متعددی در دست اقدام دارد.

آسایش همچنین ادامه داد: این کانون باهدف نزدیکی و بصیرت منتظران ظهور، مسابقه حفظ و ترجمه دعای عهد را ویژه عموم مردم و اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد برگرار کرده است.

مدیر مسئول کانون دارلشفاء زارچ تاکید کرد: آزمون تشریحی این مسابقه روز گذشته در مسجد دارلشفا زارچ برگزار و به نفراتی که حد نصاب نمره آزمون را کسب نمایند جوایز ارزنده ای اهداء خواهد شد.
 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا