یزدفردا :" آیت الله ناصری " در نشست مدیران استان در محل دفتر ایشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فقدان در گذشت امام جمعه فقید یزد حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد علی صدوقی، با اشاره به انتخاب وی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان یزد از سوی مقام معظم رهبری گفت: امر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برای بنده مطاع بوده و جز اطاعت محض از ایشان نیز نباید باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این مطلب که بندگی خداوند متعال بالاترین مقام است خاطرنشان ساخت: مدیران در نظام اسلامی خدمت به بندگان خدا را تکلیف و راه رسیدن به خدا می دانند.

وی افزود: ما سربازان اسلام بوده و هرچه دستور، امر و مصلحت اسلام و مسلمین باشد اجرا خواهیم کرد.


نماینده ولی فقیه در استان هدف خدمت به انسان ها را رسیدن به مقام والای انسانیت و کمال دانست و تصریح کرد: بالاترین درجه کمال خود خداوند متعال است که نهایت کمال انسان قرب الی ا... خواهد بود.


وی تفقه در دین، درک واقعیت دین و چگونگی راه رسیدن به معبود را عاملی موثر در مقابل جلوگیری از انحرافات عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: امام راحل عظیم الشان (ره) دین را به معنای واقعی فهمیدند و با درک درست از آن که همان برپایی حکومت اسلامی بر روی زمین است انقلاب اسلامی ایران را بنیانگذاری کردند.


امام جمعه یزد ادامه داد: مبنای حکومت اسلامی ایران آماده کردن فضایی مناسب برای رسیدن انسان ها به کمال، که بالاترین درجه آن رسیدن به خداوند متعال است، می باشد.


آیت الله ناصری در ادامه با اشاره به هدف مقدس مدیران جامعه اسلامی تصریح کرد: در نظام اسلامی مدیران می دانند که هدفشان خدمت به خلق خدا و مستعد ساختن زمینه رسیدن انسان ها به کمال است و این از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.


وی افزود: مدیران جامعه اسلامی تعطیلی نداشته و از تمامی لحظات استفاده می کنند تا با خدمت به بندگان خدا به معبود خود نزدیک تر شوند و راه رسیدن به خدا را برای سایرین فراهم سازند.


نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: مدیران جامعه اسلامی با دوری جستن از خمودگی، بیحالی، کم تحرکی و کارگریزی و بهره مندی از ابتکار و خلاقیت به بهترین شکل ممکن به بندگان خدا خدمت می کنند.


وی لازمه اصلی خدمت به بندگان خدا را برپایی حکومت اسلامی دانست و افزود : در حال حاضر ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) کشتی انقلاب را به سمت و سوی رسیدن به خداوند متعال هدایت می کند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا