یزدفردا :حجت الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني، رييس دفتر مقام معظم رهبري با حضور در بيت سومين شهيد محراب آيت الله صدوقي، ياد و خاطره مرحوم حاج شيخ محمد علي صدوقي را گرامي داشت و رحلت اين روحاني را به همسر و فرزندان آن مرحوم تسليت گفت.


به گزارش یزدفردا: در اين ديدار که حجت الاسلام والمسلمين ناصري، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد، حجج اسلام مروي و تقوي، همچنين محمد رضا فلاح زاده، استاندار يزد نيز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني ضمن گراميداشت ياد و خاطره مرحوم حاج شيخ محمد علي صدوقي و سومين شهيد محراب آيت الله صدوقي و مرحوم آيت الله سيد روح الله خاتمي از خدمات و زحمات فراوان مرحوم صدوقي تجليل كرد.


رييس دفتر مقام معظم رهبري با ناگهاني و ناگوار خواندن رحلت مرحوم صدوقي به ديانت و اعتقادات راسخ وي اشاره و صدوقي را خادم دين و آيين و رافع مشکلات مردم دانست و براي حجت الاسلام محمد صدوقي آرزوي توفيق در خدمت به دين و مردم كرد.


حجت الاسلام محمد صدوقي و سيده مريم خاتمي نيز با سپاس از الطاف مقام معظم رهبري از حضور حجت الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني و هيات همراه تشکر کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا