مشاور استاندار يزد:
هرچه آگاهي مردم بيشتر باشد قدرت انتخاب و درصد مشاركت آنها در انتخابات افزايش مي يابد
 به منظور برنامه ريزي و هماهنگي جهت حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا، جلسه كميته تبليغات، اطلاع رساني و مشاركت عمومي ستاد انتخابات استان با حضور اعضاء در محل سالن شهيد موحدين استانداري تشكيل شد.
در اين جلسه مشاور استاندار و رئيس كميته تبليغات اطلاع رساني و مشاركت عمومي با تبريك دهه كرامت و گراميداشت هفته بسيج گفت: انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري و سومين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا كه براي اولين بار در طول دوران انقلاب به طور همزمان و در روز بيست و چهارم آذرماه جاري در سراسر  كشور برگزار مي شود حضور و مشاركت مردم رابيش از پيش بدنبال خواهد داشت.
 


 
محمد رضا ملك ثابت با تأكيد بر ضرورت تبليغ صحيح، منطقي و فراگير براي همه اقشار جامعه، خلاقيت و نوآوري در اين امر را يادآور شد و افزود: تبليغات انتخاباتي بايد پرمحتوا، ترغيب كننده، جذاب و ابتكاري، سوال آفرين، ابهام زا و اقناع كننده باشد. وي اظهار داشت: هرچه آگاهي مردم بيشتر باشد قدرت انتخاب و درصد مشاركت آنها در انتخابات افزايش مي يابد. وي نقش رسانه هاي گروهي را در اطلاع رساني و ارتقاء سطح آگاهي مردم با اهميت خواند و وارد شدن در حوزه دفاع از كارآمدي نظام و دولت را وظيفه دستگاههاي تبليغي دانست. ملك ثابت تصريح كرد: اطلاع رساني در زمينه كارآمدي دولت و ايجاد اميد در مردم باعث دلگرمي و مشاركت حداكثري آنها در انتخابات خواهد شد.
در اين جلسه  مسؤولين روابط عمومي ادارات از يكي از نشريات محلي كه هر ازگاهي اقدام به چاپ مطالب خلاف واقع مي كند و به تضعيف دولت در استان از طريق تحريف حقايق مي پردازد به شدت اعتراض نمودند. مشاور استاندار در اين باره گفت: مطبوعات يزد عموماً در مسير درست كه همانا آگاه سازي و خدمت به مردم است گام بر مي دارند وبرخي ديگر از نشريات با درج مطالب توهين اميز و خلاف واقع موجب تشويش اذهان عمومي و نا اميدي مردم ميشوند. وي با اين تاكيد كه مسئولان اينگونه جرايد نبايد قلم را در اختيار افراد احساسي و مغرض قرار دهنداظهار اميد واري كردمانند ساير نشريات از درج مطالبي كه موجب تشويش اذهان عمومي مي شود پرهيز نمايند.
در اين جلسه هر يك از اعضاء به بيان ديدگاهها و پيشنهادات خود در زمينه تبليغات، اطلاع رساني و فراهم كردن زمينه حضور گسترده مردم در انتخابات پرداختند اضافه مينمايد در انتخابات 24 اذر ماه سال جاري  از استان يزد يك نماينده براي مجلس خبرگان رهبري و 119 عضو اصلي شوراهاي اسلامي شهر و 1203 هم عضو شوراهاي اسلامي روستا از سوي مردم بر گزيده ميشوند.
 
منبع : روابط عمومي استانداري يزد،
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا