یزدفردا:افتتاح دفتر معاملاتی کارگزاری ایساتیس پویا در شهرستان میبد شهروندان میبدی از امکان سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار برخوردار گردیدند در این مراسم  آیة ا... اعرافی که امام جمعه محترم این شهرستان  ضمن اقدام به افتتاح این مراسم  و خرید 1000 سهم فولاد آلیاژی یزد جهت مؤسسه خیریه مهر مادری  به  تشریح موقعیت مالی و سرمایه گذاری شهرستان میبد اشاره داشت.

به گزارش روابط عمومی بورس منطقه ای یزد : وی شرایط اقتصادی این شهرستان را از حیث سرمایه گذاری و  و تأمین منابع مالی بسیار مناسب دانست و امکان رشد و توسعه بازار سرمایه در این شهرستان را  بسیار جدی تلقی کردند  و تلاش جهت جذب و پذیرش شرکتهای صنعت کاشی سرامیک به بورس را در همکاری مسئولان شهرستان خواستار شد .

مدیر بورس منطقه ای یزد نیز ضمن تبین ماهیت بازار سرمایه و مزایای سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار، شهرستان میبد را واجد توانمندیهای مالی و سرمایه گذاری قابل توجهی در امر بازار سرمایه دانست از مسئولان این شهرستان خواست نسبت به ترویج فرهنگ سهامداری و سرمایه گذاری و هدایت منابع مالی مردم به سوی بازار سرمایه از هر فرصتی استفاده کنند .

فرماندار میبد نیز ضمن تبین شرایط سرمایه گذاری مردم میبد و توجه خاص آنها به سرمایه گذاری در اوراق بهادار شرکتهای کاشی و سرامیک ،اظهار امیدواری کرد که این صنعت مالی نیز در این شهرستان از قابلیت رشد برخوردار گردد .

شهرستان میبد با جمعیتی بالغ بر هشتاد هزار  نفر یکی از قطب های تولید کاشی سرامیک کشور است که بواسطه سرمایه گذاری بخش خصوصی همواره در حال توسعه می باشد  و با راه اندازی دفتر معاملاتی بورس اوراق بهادار در این شهرستان امکان خرید و فروش سهام ،اوراق مشارکت و... ،توثیق و انسداد سهام و ... برای شهروندان میبد فراهم گردید.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا