باسمه تعالی

 

غلامرضا عطایی

سرپرست فرمانداری خاتم

وَنُرِيدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الأرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِينَ

"سوره قصص آیه شریفه 5"

چه جمعه‌ها كه يك به يك غروب شد نيامدي                چه بغض‌ها كه در گلو رسوب شد نيامدي

خليل آتشين سخن؛ تبر به دوش بت شكن                خداي ما دوباره سنگ و چوب شد نيامدي

نیمه شعبان یادمانی از تمام نیکی هاست و روزگارانی را به خاطر می آورد که جهان بشری از آلام و رنج های طولانی که از ظلم و بی عدالتی برخاسته است، رهایی خواهد یافت و خداوند به واسطه مولود بزرگ آن روز ، مهدی موعود و امام منتظر(عج ا..) زمین مرده به ستم را به آب حیات عدالت زنده خواهد ساخت.

نیمه شعبان پایان یادآور انتظار انسان معاصر است ؛ انسانی که در چالش های سنگین برای رهایی و آزادی خسته و مایوس از منجیان غیر الهی است؛ انسانی که از خلاء اخلاقی و پوچی معنوی در رنج مستمر افتاده است.

اینجانب، اين‌ ميلاد فرخنده‌ را به‌ محضر رهبر معظم‌ انقلاب‌ حضرت‌ آيت‌ الله‌ خامنه‌اي‌ مدظله العالی ‌ و مراجع‌ عظام‌ دامت‌ بركاتهم‌ و مسلمانان‌ و شيعيان‌ جهان‌ و ملت‌ فداكار ايران‌ اسلامي‌  به ویژه مردم ولایت مدار شهرستان خاتم تبريك‌ و تهنيت‌ عرض‌ نموده‌ و از خداوند سبحان‌ تعجيل‌ در فرج‌ مبارك‌ آن‌ حضرت‌، عزت‌ و اقتدار روز افزون‌ نظام‌ جمهوري‌ اسلامي‌ ايران‌ و پيروزي‌ مستضعفين‌ عالم‌ و نابودي‌ دشمنان‌ اسلام‌ را مسئلت‌ مي‌نمايد.

لذا از همه پیروان حق، جویندگان عدالت و منتظران مهدی موعود(عج ا...) دعوت می کنم تا در برنامه ها و جشن های ویژه ای که به همین مناسبت  در اقصی نقاط  شهرستان  برگزار می شود شرکت کرده و روح تشنه خود را از چشمه زلال مهدویت سیراب سازیم.

وعده‏ ديدار نزديك است ‏ياران مژده باد                                                    روز وصلش مي‏رسد، ايام هجران مي‏رود


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا