هتل رستوران زنبق يزد به بهره برداري رسيد

یزدفردا :معاون سرمايه گذاري اداره کل ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري استان يزد گفت: هتل رستوران زنبق يزد بعنوان چهل و چهارمين هتل استان يزد به بهره برداري رسيد .


به گزارش روابط عمومي اين اداره کل"کاظم بابا رحيم" افزود: اين هتل که توسط بخش خصوصي احداث شده است داراي ۱۵ هزار متر مربع وسعت و هفت هزار متر مربع زيربنا مي باشد.


به گفته وي هتل زنبق يزد داراي ۲۵ اتاق دو تخته و دو اتاق vip بوده و با اشتغالزايي ۳۰ نفر ۶۰ هزارميليون ريال هزينه در بر داشته است.


"بابارحيم" اضافه کرد: تالار پذيرايي استخر، جکوزي، رستوارن،کافي شاپ، فضاي سبز و آبنما از ديگر بخش‌هاي تشکيل دهنده اين هتل است که در بلوار جمهوري اسلامي واقع شده است.


وي افزود: اگر‌چه توسعه و گسترش گردشگري به منظور استفاده هر‌چه بيشتر از مزايای متعدد اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی آن اجتناب‌ناپذير است ولی مشکلات و تنگناهای متعددی در راه رشد اين صنعت در ايران وجود دارد که نبايد از نظر‌ها دور بماند.


اين مقام مسئول خاطر نشان كرد كه استان يزد از مناطق تاريخي کشور با بافت تاريخي بکر و منحصر بفرد همه ساله در روزهاي مختلف سال پذيراي گردشگران داخلي و خارجي است و ساخت هتل‌هاي مناسب نيز در همين راستا انجام مي‌شود.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا