مراسم يادبود مرحوم حجت‌الاسلام «صدوقی» در بافق برگزار شد

 

بنا به دعوت امام‌جمعه بافق، مراسم يادبودی به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام «صدوقی» نماينده ولی فقيه در استان يزد و امام‌جمعه يزد، صبح روز پنجشنبه، 16 تيرماه در آستان امامزاده عبدالله بن‌موسی الكاظم‌(ع) بافق برگزار شد.

 در اين مراسم كه با حضور اعضای دفتر امام‌جمعه فقيد يزد و با حضور گسترده روحانيون، مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان بافق برگزار شد، نماينده ولی فقيه در بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان يزد ضمن تسليت به خانواده مرحوم صدوقی و همچنين مردم سخت‌كوش و انقلابی استان يزد، گفت: امروز مردم ولائی بافق به دعوت امام‌جمعه اين شهرستان مجلسی را به ‌ياد عزيزی تشكيل داده‌ايد كه عمری را در راه خدمت به مردم و نظام اسلامی صرف كرد.


حجت‌الاسلام «سيد‌علی موسوی» با اشاره به خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی سومين شهيد محراب و فرزند برومند ايشان گفت: از اين به بعد خلأ وجودی نماينده ولی فقيه در استان و امام‌جمعه فقيد يزد در استان دارالعباده يزد مشخص خواهد شد.


وی ابراز علاقه و ارادت مردم استان به يادگار سومين شهيد محراب را ناشی از حسن خلق، تواضع و فروتنی اين عالم ربانی دانست و اظهار كرد: در عمر با بركت مرحوم صدوقی، گام‌های بلندی در راستای اهداف نظام و دستگيری از محرومان جامعه برداشته شد.

حجت‌الاسلام موسوی:

در عمر بابركت مرحوم صدوقی، گام‌های بلندی در راستای اهداف نظام و دستگيری از محرومان جامعه برداشته شد


حجت‌الاسلام موسوی با بيان اينكه همه مراجع تقليد و شخصيت‌ها و در رأس آن‌ها مقام معظم رهبری در پيام‌های تسليت خود فقدان مرحوم صدوقی را عظيم عنوان كرده‌اند، اظهار كرد: همه اين ابراز ارادت‌ها بيانگر شخصيت والای نماينده فقيد ولی فقيه در استان و امام‌جمعه فقيد يزد است.


حجت‌الاسلام موسوی تصريح كرد: افكار بلند و خدمات بی‌اندازه و آثار پرخير و بركت مرحوم صدوقی باعث زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره وی در جامعه خواهد بود.


وی گفت: خدمات ارزشمند شهيد صدوقی و همچنين فرزندشان مرحوم شيخ محمد‌علی صدوقی به انقلاب اسلامی بی‌‌نظير و نقش آن دو بزرگوار در اعتلای استان درالعباده و دارالعلم يزد غير قابل انكار است.


حجت‌الاسلام «سليمانی» امام‌جمعه بافق نيز در اين مراسم در سخنان كوتاهی گفت: خبر درگذشت حجت‌الاسلام و‌المسلمين شيخ محمدعلی صدوقی، نماينده ولی فقيه و امام‌جمعه يزد در ايام سالگرد شهادت ابوی‌شان، آيت‌الله صدوقی، موجب تأثر همگان شد.


وی افزود: اين روحانی فاضل در دوران عمر پربركت خويش نسبت به تربيت طلاب علوم دينی و ترويج فرهنگ اسلامی و مكتب اهل‌بيت(ع) و دفاع از ولايت، اهتمام ويژه داشت و در سنگر مقدس امامت جمعه نيز جهت اشاعه فرهنگ عاشورايی و دفاع از اصول و ارز‌ش‌های اسلام و انقلاب تلاش وافر كرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا