دررسانه ها:

حمله مایلی‌ كهن به پیشكسوتان پرسپولیس

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس در واكنش به نشست روز چهارشنبه كانون پیشكسوتان این باشگاه گفت: پیشكسوت معنای خاص خود را دارد. فكر می كنم كسی كه شش ماه یا یك سال در پرسپولیس بوده و یا حتی در این تیم بازی نكرده است كه نمی تواند پیشكسوت این باشگاه باشد اما در جلسه‌ای كه برگزار شد تا جائیكه من اطلاع دارم از اینگونه افراد زیاد بوده است. اینها تا اندازه‌ای تضاد دارد با آنچه عنوان می شود.

مدیرفنی تیم فوتبال پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم گفت: ما داشتیم مدیرانی كه به دلیل درخشش تیم ملی در سال 96 مهدوی كیاها، دایی‌ها و باقری‌ها را به اروپا فرستادند اما وقتی رفتند آجر روی آجر نگذاشته بودند و حتی یك برگ از پرسپولیس باقی نمانده بود اما امروز پرسپولیس، یك جا و زمین و امكانات خوب دارد.

به گزارش مهر، محمد مایلی كهن با بیان این مطلب افزود: به هرحال بعد از صحبت‌هایی كه با مسئولان باشگاه پرسپولیس طی روزهای اخیر داشتم، در نهایت مسئولیت مدیریت فنی تیم پرسپولیس به من واگذار شد و در خدمت این باشگاه خواهم بود.

وی در پاسخ به این پرسش كه "چرا در نشست روز چهارشنبه كانون پیشكسوتان پرسپولیس شركت نكردید و آیا شما با آقای كاشانی هستید یا پیشكسوتان پرسپولیس؟"، گفت: من نمی دانم منظورتان از این سئوال چیست. یعنی هر فردی این ور باشد، مخالف طرف مقابل است و بالعكس. نه اینطور نیست.

مدیرفنی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: آقای سعید ترابی روز دوشنبه با من تماس گرفت و عنوان كرد كه روز سه شنبه آقای پروین با شما تماس می گیرد كه همچنین تماسی حاصل نشد و من هم به هر حال در جلسه روز چهارشنبه حضور پیدا نكردم.

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس در واكنش به نشست روز چهارشنبه كانون پیشكسوتان این باشگاه گفت: پیشكسوت معنای خاص خود را دارد. فكر می كنم كسی كه شش ماه یا یك سال در پرسپولیس بوده و یا حتی در این تیم بازی نكرده است كه نمی تواند پیشكسوت این باشگاه باشد اما در جلسه‌ای كه برگزار شد تا جائیكه من اطلاع دارم از اینگونه افراد زیاد بوده است. اینها تا اندازه‌ای تضاد دارد با آنچه عنوان می شود.

مایلی كهن افزود: تا آنجائی كه من می دانم و در این مدت كه با آقای كاشانی صحبت كردم، هرگونه كه قانون حكم كند باید همانگونه عمل شود. آقای كاشانی نیز همین تاكید را دارد و می گوید كه قانون باید اجرا شود.

وی با تاكید بر اینكه قصد تعریف از حبیب كاشانی را ندارد، افزود: من نه رفیق كاشانی هستم و نه با ایشان دوست بودم. حتی در مقاطعی از ایشان انتقاد هم كردم.

مدیرفنی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن یادآوری اینكه همیشه به دنبال بیان حقایق بوده است، افزود: ای كاش ورزشگاه شهید درفشی‌فر كه نام بزرگی را دارد پیش از این می دیدید و امروز هم از این ورزشگاه بازدید می كردید و متوجه می شدید مجهز به چه امكاناتی شده است.

وی با تاكید بر اینكه مدیریت باشگاه پرسپولیس به دلیل تجهیز ورزشگاه درفشی فر شایسته تحسین است، افزود: ما داشتیم مدیرانی كه به دلیل درخشش تیم ملی در سال 96 یكسری ترانسفرها در فوتبال ایران داشتند و مهدوی كیاها، دایی‌ها و باقری‌ها را به فوتبال اروپا فرستادند اما وقتی رفتند آجر روی آجر نگذاشته بودند. حتی یك برگ از پرسپولیس باقی نمانده بود اما امروز پرسپولیس، یك جا و زمین و امكانات خوب دارد.

مایلی كهن در ادامه مدعی شد در این رابطه از فرد خاصی نام نبرده است و در خصوص ساختمان‌هایی كه در زمان مدیریت محمد دادكان بر فدراسیون فوتبال برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خریداری شد، گفت: خدا پدر دكتر دادكان را بیامرزد، آن دو ساختمان را ایشان خرید منتهی از محل پول این دو باشگاه.

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس خاطر نشان كرد: بنده در واقع به نوعی مشاوره دهنده به آقای استیلی هستم و به ایشان كمك می كنم. اگر آقای استیلی از من كمك بخواهد، من در خدمتم و در برخی موارد هم من به ایشان كمك فكری خواهم داد. اینكه ایشان بخواهد این كمك و مشاوره را بپذیرد، خودش مختار است. این نیست كه من به آقای استیلی امر و نهی كنم.

مایلی كهن با بیان این جمله كه هر حرفی بزند، عمل می كند، گفت: آبدارچی بودن در پرسپولیس هم افتخار است و شكی در این نیست. بنده را در یك مقطع عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس كردند، احساس كردم نمی توانم به این باشگاه كمك كنم، از سمت خودم استعفا نه، كناره گیری كردم.

وی افزود: تا روزی كه احساس كنم می توانم به پرسپولیس كمك كنم، می مانم و روزی هم كه احساس كنم نمی توانم كمك كنم، یقین بدانید، بدون هیچ حاشیه‌ای خواهم رفت.

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه مدعی شد طی سال‌های گذشته به هیچ عنوان از این تیم انتقاد نكرده است، گفت: مایلی كهن شرافت خود را با هیچ چیز معامله نمی كند. اینكه الان من شده‌ام مدیرفنی و امروز نیمه پر لیوان را ببینم و دیروز نیمه خالی لیوان را می دیدم به هیچ عنوان درست نیست. این را من ثابت كرده‌ام.

مایلی كهن در خصوص عملكرد باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: ممكن است خریدهای یك تیم خیلی بزرگ، مناسب و هنگفت باشد اما تیم نتیجه نگیرد. اینكه یك باشگاه خریدهایش براساس احساس باشد با مشكل مواجه می شود. تراكم بازیكن خوب مشكلات عدیده به وجود می آورد.

وی با اشاره به اینكه تیم پرسپولیس در زمینه دفاعی مشكلات بیشتری داشته است، افزود: این تیم در خط دفاعی محمد نصرتی را به خدمت گرفته و شیث رضایی هم برگشته است. علاوه بر اینها علی كریمی كه یكی از نوابغ فوتبال ایران است به پرسپولیس اضافه شده است. اینها خریدهای بدی نبوده و تا پایان فصل نقل و انتقالات فرصت هست كه می توانیم در این مدت نقاط ضعف تیم را برطرف كنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا