پيام تسليت شوراي اطلاع رساني استان يزد به مناسبت ارتحال نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد


یزدفردا :شوراي اطلاع رساني استان يزد به مناسبت ارتحال نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد پيامي صادر كرد.


به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، در اين پيام آمده است:


"العلما باقون مابقي الدهر اعيانهم مفقوده و امثالهم في قلوب موجوده"


خبر ارتحال نماينده ولي فقيه در استان ، امام جمعه يزد و يادگار سومين شهيد محراب ديارمان ، حضرت حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ محمد علي صدوقي ، مردم دارالعباده و دارالعلم يزد را سخت متاثر و متالم ساخت.


آن فقيد سعيد كه قريب به 23 سال امامت جمعه اين ديار را برعهده داشت همواره مي كوشيد تا با روئي گشاده و تواضعي مثال زدني گره از كار مردم به ويژه نيازمندان بگشايد و البته در اين راه از هيچ كوششي فروگذار نكرد.تاريخ همچنان حضور فعال آن يادگار شهيد محراب را در كنار بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) چه در پاريس و چه در قم و تهران را به ياد دارد كه با ياري شهيدآيت الله صدوقي(ره) به هدايت جريانات منتهي به انقلاب اسلامي در ديار يزد كمك شاياني مي كرد.


مرحو م صدوقي پيشتاز بسياري از امور خير همچون كمك به نيازمندان و ايتام و.... در استان يزد بود كه اين مهم نيز در حافظه مردم استان يزد ماندگار خواهد ماند. ايشان بعد از رحلت امام راحل عظيم الشأن(ره) همواره در كنار رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) و مطيع معظم له بود.


ضمن عرض تسليت اين ضايعه اسفناك به محضر حضرت وليعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) و مردم شريف استان يزد به ويژه بيت مكرم شهيد محراب ، از عموم مردم شريف استان يزد دعوت مي نمايد تا در مراسمهاي تشييع، تدفين و ختم آن فقيد سعيد حضور پر شور و فعالي داشته باشند.


موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسألت مينماييم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا